بهرام ریحانی هنرمند جوان پانتومیم که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، به دلیل عفونت شدید در ناحیه دست به بیمارستان «فیروزگر» تهران منتقل شد ولی با وجود شرایط سخت او همچنان به تئاتر و روی صحنه رفتن فکر می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  بهرام ریحانی چند ماهی است که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و در منزل یا بیمارستان بستری است. به گفته خواهر این هنرمند جوان تئاتر و پانتومیم، به دلیل باقی ماندن داروهای شیمی درمانی در رگ بهرام ریحانی، دست او عفونت کرده و پزشکان در بیمارستان «فیروزگر» در حال کنترل این وضعیت هستند.

خواهر بهرام ریحانی از تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان تئاتر درخواست کرد تا برای برادرش که با وجود سختی‌های بیماری سرطان روحیه خود را همچنان حفظ کرده است، دعا کنند تا این جوان عرصه تئاتر بتواند مبارزه با بیماری را ادامه دهد و در آینده‌ای نه چندان دور بار دیگر بر صحنه تئاتر قدم بگذارد.

نکته قابل توجه این است که بهرام ریحانی با وجود شرایط نامناسب فیزیکی و تأثیرات بیماری سرطان و داروهای شیمی‌درمانی و در حالی که در منزل و بیمارستان بستری است، روی دو نمایشنامه «رستاخیز ملائک» و «از دیو و دد ملولم» کار می‌کند تا در آینده‌ای نزدیک این 2 اثر نمایشی را اجرا کند.

ریحانی هر 2 هفته یک بار باید مراحل شیمی‌درمانی را سپری کند که به گفته خانواده وی، مدیرکل هنرهای نمایشی اقدامات لازم را برای تهیه بیمه طلایی ریحانی انجام داده تا هزینه‌های درمانی تأمین شوند. البته هنوز کار بیمه طلایی بهرام ریحانی به پایان نرسیده و هزینه‌های درمانی به صورت شخصی و توسط خانواده ریحانی تأمین می‌شوند.