هیات انتخاب بخش های تئاتر صحنه ای، باران و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر:  محمد چرمشیر، رحمت امینی و رضا گوران به عنوان هیات انتخاب دو بخش تئاتر صحنه ای و باران در سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.
آثار رسیده به بخش صحنه ای و بخش باران جشنواره تئاتر شهر توسط این سه نویسنده و کارگردان تئاتر مورد خوانش قرار می گیرد تا برترین نمایشنامه های پیشنهادی برای بازبینی به دبیرخانه معرفی شوند.

محمد چرمشیر مدرس تئاتر و نمایشنامه نویس در کنار رحمت امینی نویسنده، منتقد و مدیر کل هنرهای نمایشی حوزه هنری و رضا گوران نویسنده و کارگردان تئاتر با پایان مهلت ارسال آثار، ارزیابی متون را آغاز کرده و نتیجه را تا 12 تیر اعلام می کنند.

مهلت ارسال آثار به دو بخش یاد شده 29 خرداد به پایان می رسد و تمدید نخواهد شد.

همچنین نصراله قادری مدرس تئاتر، منتقد، نویسنده و کارگردان تئاتر در کنار اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر، بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس، منتقد تئاتر و رئیس هیات مدیره انجمن نمایشنامه نویسان خانه تئاتر به عنوان هیات انتخاب بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی معرفی شدند.

نمایشنامه نویسان می توانند تا 30 تیر ماه آثار پیشنهادی خود را برای حضور در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی به دبیرخانه معرفی کنند. نمایشنامه های برگزیده توسط نویسنده و یا گروه پیشنهادی نمایشنامه خوانی می شوند.

سومین جشنواره تئاتر شهر با دبیری شهرام کرمی مهرماه 93 در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می شود.