همزمان با آغاز هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان برای اولین بار در بازار فیلم این جشنواره عرضه می شود.

پایگاه خبری تئاتر: همزمان با آغاز برگزاری هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین، فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» به کارگردانی محمودرضا ثانی و تهیه‌کنندگی بهروز نشان برای اولین بار در بازار فیلم این جشنواره عرضه خواهد شد. این در حالی است که  الهه نوبخت مدیر کمپانی «الی ایمیج» به عنوان پخش کننده بین‌المللی این فیلم جشنواره برلین حضور دارد.

فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، آخرین ساخته محمودرضا ثانی پیش از این در جشنواره های «سالتو»، «اوراسیا در روسیه»، «کوهستان سبز» و «تندیس طلایی» در آمریکا روی پرده رفته و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره‌ها و تندیس طلایی شد.

جشنواره فیلم برلین یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین جشنواره فیلم جهان در کنار جشنواره‌هایی همچون کن و ونیز است که هرساله در اسفند ماه به مدت دو هفته درکشور آلمان برپا می شود. هفتادمین دوره این جشنواره از تاریخ ۲۰ فوریه تا ۱ مارس مصادف با یک تا یازده اسفندماه برگزار می‌شود و هر ساله حدود ۴۰۰ فیلم در انواع و ژانرهای مختلف از کشورهای سراسر جهان حضور دارند.

فیلم «کیارستمی و عصای گمشده» به مدت‌زمان ۹۰ دقیقه، روایتی از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که محمود رضا ثانی در مدت ۴ سال و زمانی که کیارستمی کارگاه‌های آموزشی سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می‌کرد، تلاش کرده بینش یک مؤلف، دیدگاه و جهان‌بینی وی را به تصویر بکشد.

لازم به توضیح است پریسا ساسانی به عنوان مدیر روابط عمومی و با مشارکت مدرسه ایموفیس در ساخت این پروژه حضور داشتند.