نمایش «کریم‌لوژی» که قرار بود بعد از جشنواره تئاتر «هامون»، از اوایل اسفند ماه در این تئاتر به صحنه برود، فعلا اجرایی نخواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «کریم‌لوژی» به کارگردانی رضا بهرامی پیش از جشنواره تئاتر فجر برای دومین بار در تئاتر «هامون» روی صحنه رفت و قرار بود بعد از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر «هامون» بار دیگر اجرای خود را از اوایل اسفند ماه در این تئاتر ادامه بدهد اما در حال حاضر به دلیل برخی از مسایل، این اجرا منتفی شده است.

رضا بهرامی کارگردان این نمایش فعلا ترجیح داد در این زمینه صحبتی نکند و اعلام کرد دلایل این تصمیم‌گیری را بعدا و در شرایطی بهتر توضیح خواهد داد.

نمایش «کریم‌لوژی» نوشته مهران رنجبر است که با بازی مجید رحمتی به صحنه می‌رود.

این نمایش اولین بار تابستان امسال در جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی اجرا شد و بعد از آن هم در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی خود را انجام داد.

«کریم‌لوژی» در ادامه با تهیه‌کنندگی نوید محمد زاده برای دومین بار در تئاتر «هامون» به صحنه رفت که این اجرا تا آستانه برگزاری جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر ادامه داشت و بعد از آن این نمایش چهار اجرا در جشنواره فجر داشت و مجید رحمتی برای بازی در این اثر نمایشی، در این جشنواره، لوح تقدیر دریافت کرد.

نمایش «کریم‌لوژی» با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف نمایش ایرانی نوعی ادای دین به این شیوه‌هاست و داستان آن درباره کریم ‌شیره‌ای طلخک محبوب ناصرالدین شاه است که در زمان حیات خود «بقال‌باز» ماهری بود و بسیاری از نقدهای اجتماعی آن دوره را در قالب تئاتر بیان می‌کرد.