این اثر نمایشی که سال 90 به صورت محدود در مرکز تئاتر مولوی اجرا شد از 21 مهر تا 10 آبان ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش "بالاخره این زندگی مال کیه؟" به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد مهرماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی که به صورت محدود سال 90 در مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفته بود از 21 مهر تا 10 آبان ماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش برگزیده چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشگاهیان ایران در بخش بازیگری مرد و کارگردانی در قالب طرح حمایتی مدیریت مجموعه خانه هنرمندان ایران و ایرانشهر از کارگردانان جوان در تاریخ یاد شده به مدت 19 شب بار دیگر روی صحنه می‌شود.

بازیگرانی چون نوید محمدزاده، هومن كیایی، معصومه رحمانی، محمد هادی عطایی، الهه شه‌پرست، ندا گلرنگی، كیوان ساكت‌اف، فرانك كلانتر، روزبه حصاری، محمد اشکان‌فر، نگین خامسی، ارنواز صفری در اجرای گذشته این اثر نمایشی به ایفای نقش پرداختند.

نمایش «بالاخره این زندگی مال كیه» نوشته برایان كلارك است كه ترجمه آن را احمد كسایی‌پور برعهده داشت و توسط اشکان خیل‌نژاد به صحنه رفت که با استقبال مواجه شد و از پرفروش‌ترین آثار دانشجویی مرکز تئاتر مولوی در سال 90 به حساب می‌آید.