با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، سینماها و اماکن عمومی برای جلوگیری از سرایت بیماری کرونا، شبکه یک سیما جدول پخش خود را تغییر داده و از امشب سریال "خانه به دوش" و مسابقه ادا بازی "خندوانه" را روی به صورت باز پخش روی آنتن می‌برد.

پایگاه خبری تئاتر: با تمهیدات ویژه معاونت سیما برای افزایش فضای نشاط و سرگرمی در تعطیلی خاص این ایام، جدول پخش شبکه یک به عنوان شبکه هر ایرانی تغییرات جدی کرد و با حذف برخی برنامه های روتین، چند برنامه سرگرمی محور روانه آنتن می شود.

در کنار این برنامه های سرگرمی، نکات و برنامه های سلامت و پزشکی نیز پخش خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی جدید قرار است هر روز صبح ساعت ۹:۳۰ یک فیلم سینمایی طنز پخش شود. سریال خانه به دوش هر روز ساعت ۱۷ و فصل مربوط به مسابقه ادابازی در برنامه خندوانه نیز هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می شوند.

مسابقه سبقت نیز هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن خواهد شد. برنامه های صبح بخیر ایران، سیمای خانواده، آفتاب شرقی و جشنواره کارآفرینی و بخش های اخبار همچنان در باکس ثابت خود ادامه خواهند.

به گزارش ایرنا، بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (آذر ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت. این بیماری تا امروز (سه شنبه) باعث فوت ۲ هزار و ۷۰۴ نفر در جهان شده است. کیانوش جهانپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تا ظهر امروز ٣٤ نفر شامل قم ١٦، تهران ٩، فارس ١، مازندران ٢، گیلان ٢، نیشابور ١، البرز ۲ و قشم ١ به شمار مبتلایان به کرونا اضافه شده و به ۹۵ نفر رسیده است.