بازیگر فیلم سینمایی «خورشید» گفت: باور کنید که فیلم خورشید برای من خیلی سخت بود، روزهای سختی را در فیلم پشت سر گذاشتم اما الان خوشحالم که در چنین فیلمی حضور داشتم، روزی که برای این فیلم تست دادم باور نداشتم که ممكن است قبول شوم و دقیقا وقتی که کاملا ناامید شده بودم با من برای بازی در این فیلم تماس گرفته شد.

پایگاه خبری تئاتر: صفر محمدی بازیگر فیلم سینمایی «خورشید»  پیرامون حضورش در فیلم مجید مجیدی گفت: بدون اغراق می گویم که بازی در فیلم سینمایی خورشید بزرگترین اتفاق زندگی من بود، من خودم همچون کودکان بازیگر این فیلم کودک کار بوده ام و حالا خودم را به عنوان یک بازیگر می بینم، چه چیزی شیرین تر از این برای من خواهد بود. 

وی با اشاره به دست فروشی در دوران کودکی خود ادامه داد: من با گوشت و استخوان تمامی دردهای کودکان کار را حس کرده ام، با لحظه به لحظه فیلم ارتباط برقرار کرده ام، زیرا من از همین نسل کودکان بوده ام که سالها مجبور بودم در خیابان ها کار کنم. 

بازیگر فیلم «خورشید» در همین راستا اذعان کرد: نزدیک به سی و پنج ساله بودم که خدا به من نظر کرد و توانستم اولین بار در سینما حضور داشته باشم، اما تمام بازی های کوتاهی که کرده بودم با احترام و ارزش در برابر بازی در فیلم کارگردان بزرگی همچون مجید مجیدی خاطره ای گذرا بودند. 

وی درباره چگونگی حضورش در فیلم مجید مجیدی افزود: من خیلی تصادفی این توفیق نصیبم شد، مدت ها و سالها در لرستان کار می کردم، چند بار تجربه بازی در سینما را داشتم و هیچکس باورش نمیشد من یک روزی بازیگری شوم که در فیلم مجید مجیدی بازی کنم اما لطف خدا این اتفاق را رقم زد. 

محمدی با اشاره به سختی های ویژه فیلم خورشید خاطرنشان کرد: باور کنید که فیلم خورشید برای من خیلی سخت بود، روزهای سختی را در فیلم پشت سر گذاشتم اما الان خوشحالم که در چنین فیلمی حضور داشتم، روزی که برای این فیلم تست دادم باورم نمیشد که قبول شوم و دقیقا وقتی که کاملا ناامید شده بودم با من برای بازی در این فیلم تماس گرفته شد. 


منبع: خبرگزاری میزان