نمایش «سه شب با مادوکس» نوشته "ماتئی ویسنی‌یک" و به کارگردانی فاطمه ابرارپایدار که ماجراهای آن در فضایی سورئالیستی می‌گذرد به روی صحنه رفته است.

پایگاه خبری تئاتر:  فاطمه ابرار پایدار که نمایشش را در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه برده است در گفت‌و‌گویی با خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: نمایش «سه شب با مادوکس» داستان عجیبی دارد که از فضای رئالیستی دور است.

وی ادامه داد: داستان این نمایش درباره انسان‌هایی در شهری نامعلوم است که هویت مشخصی ندارند. این آدم‌ها در چند شب در جاهای مختلف با فردی به نام "مادوکس" روبه‌رو می‌شوند.

این کارگردان اضافه کرد: شهر این آدم‌ها شهری ناامید و سیاه است که با آمدن مادوکس دوران لذت‌بخشی برای این آدم‌ها شروع می‌شود، ولی در ادامه اتفاقات دیگری می‌افتد.

ابرار پایدار درباره شیوه اجرای این اثر نمایشی گفت: من تقریبا در اجرای این کار به متن وفادار بودم و بیشتر بر فرم، حرکت بدن بازیگران تأکید داشتم، کار تابلوهای جذاب و پرمفهومی دارد، می‌توان گفت نمایش فضایی سورئالیستی است.

در این اثر نمایشی، سیدحسام‌الدین سیادت، سهیل قناعتی، ندا ابرار پایدار، قاسم روشنایی، حامد عباسپور به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «سه شب با مادوکس» تا 13 تیر ساعت 19 در تالار انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.