محمد رضایی‌راد بعد از سال‌ها دوری از تئاتر بار دیگر با اجرای نمایش«و آنک انسان» به صحنه بر می‌گردد.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند تئاتر بعد از حدود 10 سال دوری از این هنر، قصد دارد نمایش«و آنک انسان» را از روز 5 تیر ماه در تالار استاد مشایخی موسسه فرهنگی هنری«مان» به صحنه ببرد.

این نمایش یک اثر تک پرسوناژ است و افشین هاشمی تنها بازیگر آن است.

رضایی‌راد حدود 10 سال پیش نمایش«بازگشت به خان نخست» را در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا کرد.

این نمایشنامه نویس،کارگردان تئاتر، فیلمنامه‌نویس و پژوهشگر در دولت قبلی در تئاتر ممنوع‌الکار شد اما در سینما امکان فعالیت داشت و در همان سال‌های دوری‌اش از تئاتر، فیلمنامه فیلم «خسته نباشید» را نوشت که با کارگردانی مشترک افشین هاشمی و محسن قرایی ساخته شد.

او در این سال‌ها با وجود دوری‌اش از سالن‌های رسمی تئاتر، در فضاهای خصوصی نمایش اجرا می‌کرد و این چنین بود که گروه تئاتر «خانه» را تاسیس کرد.

به جز فعالیت در سینما، در حوزه نشر نیز فعال بود و نمایش‌نامه‌های«گزارش خواب»،«در دوزخ نوشتم» و ... نیز به قلم او منتشر شد.

او همزمان، مشغول تمرین نمایشی دیگر با نام«جوهر گوگرد» است که با بازی افشین هاشمی، عاطفه نوری، میلاد رحیمی،آیه کیان‌پور و ...اجرا خواهد شد.

 نمایش«و آنک انسان» که کاری از گروه تئاتر «خانه» است، از 5 تیر ماه ساعت 19:15 در تالار استاد مشایخی به نشانی چهارراه ولیعصر(عج)، روبه‌روی تئاتر شهر ، موسسه فرهنگی هنری «مان» اجرا می‌شود