مرضیه برومند با ابراز تاسف از درگذشت گلزار محمدی ـ هنرمند تئاتر و دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی ـ گفت: یکی از بهترین، مهربان‌ترین و خوش‌قلب‌ترین هنرمندان نمایش عروسکی را از دست دادیم.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امیدوار بودم دبیری جشنواره نمایش عروسکی تهران ـ مبارک به تقویت روح و روان گلزار کمک کند تا او بتواند بیماری خود را به سلامت از سر بگذراند که متاسفانه چنین نشد و ما یکی از مهربان‌ترین و خوش‌قلب‌ترین هنرمندان تئاتر عروسکی را از دست دادیم.

او ابراز امیدواری کرد مسئولان اداره کل هنرهای نمایشی زودتر فکری به حال جشنواره نمایش عروسکی بکنند و دبیر دیگری برای این رویداد مهم انتخاب شود تا این جشنواره همچون دوره‌های پیشین راه خود را با قدرت ادامه دهد و به این ترتیب روح گلزار محمدی هم شاد شود.

برومند که در سه دوره گذشته جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک، دبیری این جشنواره را بر عهده داشته است، با ابراز تاسف از گسترش ویروس کرونا در کشورهای گوناگون گفت: امیدوارم این ویروس هر چه زودتر دست از سر جهان و جهانیان بردارد و زندگی به روال عادی بازگردد و آرامش حکم‌فرما شود. در حال حاضر که نمی‌توان برگزاری هیچ برنامه‌ای را در تقویم خود پیش‌بینی کرد و مشخص نیست آیا جشنواره نمایش عروسکی می‌تواند در تاریخ اعلام‌شده قبلی ـ مردادماه ـ برگزار شود یا نه، ولی امیدوارم این ویروس زودتر ریشه‌کن شود و آرامش به کره زمین بازگردد.

گلزار محمدی، هنرمند تئاتر و تئاتر عروسکی متولد سال ۱۳۵۶ بود که مدتی با بیماری سرطان مبارزه کرد. او در چند ماه گذشته به عنوان دبیر جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک مشغول به کار بود که به دلیل حاد شدن بیماری‌اش در بیمارستان بستری شد و در چند روز اخیر به تشخیص پزشکان با آمبولانس به خانه پدری‌اش در سنندج منتقل شد. این هنرمند بامداد امروز ـ یکشنبه، ۱۸ اسفندماه ـ درگذشت و در شهر سنندج به خاک سپرده شد.


منبع: خبرگزاری ایسنا