وین دیزل بازیگر فیلم‌های «سریع و خشن ۹» و «بلادشات» با تعویق اکران فیلم ها مخالف است.

پایگاه خبری تئاتر: شیوع ویروس کرونا صنعت سرگرمی و فیلمسازی را با چالش روبرو کرده است. چرا که رویداد‌های مهمی همچون «جنوب از جنوب شرقی» به عقب افتاده و اکران فیلم‌های مورد انتظاری مثل جیمزباند و «زمانی برای مردن نیست» هم که از آوریل به نوامبر تغییر پیدا کرده، به دلیل این ویروس به تعویق افتاده است.

«سریع و خشن ۹/ F۹»، نهمین قسمت از این مجموعه سینمایی اکشن با نقش آفرینی وین دیزل یکی از فیلم‌های مورد انتظار امسال است که طرفداران زیادی دارد و در تاریخ ۲۲ می‌ اکران می‌شود.

از وین دیزل بازیگر این فیلم سینمایی که برای نقش جدید ابرقهرمانی وی در فیلم «بلادشات» به مصاحبه دعوت شده بود، در مورد تعویق در اکران این دو فیلم پرسیده شد. او نظر خودش را در مورد اکران فیلم در شرایط نگرانی‌های مربوط به ویروس این گونه شرح می‌دهد: بگذارید این را برای شما بگویم «بلادشات» یک سرباز است و سرباز هیچ وقت نمی‌تواند تصمیم بگیرد کی و کجا ماموریتش را انجام بدهد.

او که از تهیه کنندگان هر دو پروژه «بلادشات» و «سریع و خشن» است می‌گوید: ما بیش از هر زمان دیگری به فیلم نیاز داریم. ما اکنون در شرایط بسیار جالبی هستیم که سینما و تجربه سینمایی در حال تهدید شدن است. پس بله ما فیلم را نمایش می‌دهیم. دیزل همچنین می‌گوید که از سونی خواهش کرده حتی این روز‌ها به چین برود.

گقتنی است فیلم سینمایی «هابز و شاو» نسخه فرعی از دنیای سریع و خشن با بازی دواین جانسون و جیسون استاتهام سال گذشته اکران شده بود که بیشتر فروش آن در گیشه چین رقم خورد. سینما‌های کشور چین در پی شیوع کرونا بسته شده اند و انتظار بلیط فروش این فیلم کاهش چشمگیری داشته است.