دو نمایش آخرین نامه و مسخ به کار خود در تالار حافظ و تئاتر شهر پایان دادند

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «مسخ» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو در میان استقبال علاقمندان شب گذشته (30 خرداد) در حالی به کار خود پایان داد که اشکان خطیبی (مشاور هنری) با به روی صحنه آمدن از طرف گروه اجرایی نمایش را به محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان تئاتر تقدیم کرد.

بنا بر این گزارش، در آخرین اجرای این نمایش هنرمندان همچون عباس جوانمرد، داوود رشیدی، خسرو حکیم رابط، گلاب آدینه، سوسن شریعتی، فرزانه طاهری، پانته آ پناهی ها، کیوان کثیریان، شیرین بینا، سجاد افشاریان، علیرضا اولیایی، رضا سرور، احترام السادت برومند و...حضور داشتند.

رامین ناصر نصیر، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی، الهه بخشی، محمد زیگساری، پوریا گلشناس، پگاه کاظمی، مهدی تشکری، نفسیه ملکی جو در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

نمایش « آخرین نامه » نوشته و کار مهرداد کوروش‌نیا نیز روز جمعه 30 خرداد ماه در میان استقبال تماشاگران به اجرای خود در تالار سایه پایان داد.

این اثر نمایشی که پیش از این نیز در خانه نمایش اداره برنامه های تئاتر اجرای موفقی را پشت سر گذشت از 29 اردیبهشت ماه با بازی نوید محمدزاده، پوریا رحیمی و میثم نوروزی در تالار سایه به صحنه رفت که از آغاز اجرای این اثر نمایشی در تالار یاد شده تماشاگران زیادی از نمایش دیدن کردند.

نمایش « آخرین‌نامه » جمعه 30 خرداد ماه در حضور هنرمندانی چون هومن بهمنش، شبنم مقدمی، الهام شعبانی به اجرای خود در تالار سایه پایان داد.

مهرداد کوروش‌نیا بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی گفت: آنچه از این نمایش پرمخاطب روی صحنه دیدید تلاش بسیار ارزشمند بازیگران نمایش بود و من هیچ کاری برای آن نکردم جز اینکه مبصر خوبی برای بازیگران باشم.