نمایش «تب تند ط» به کارگردانی رضا رشادت که روایتی رئالیستی از زندگی یک خانواده چهار نفره است از سوم تیرماه اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می کند.

پایگاه خبری تئاتر:  رضا رشادت کارگردان نمایش «تب تند ط» درباره اجرای این اثر نمایشی گفت: نمایش «تب تند ط» نوشته محمود احدی‌نیا قرار است اجرای خود را از 3 تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کند. این نمایش از جمله آثاری است که در بخش نسل نو جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت و قرار بر این شد تا آثار این بخش حمایت شده و بتوانند اجرای عموم بگیرند اما متاسفانه به سه نمایش این بخش اجراهای محدود و در زمان‌های نامناسبی داده اند.

وی ادامه داد: نمایش «تب تند ط» قرار است تنها به مدت 10 شب روی صحنه برود و همین 10 شب هم مصادف شده با ایام ماه مبارک رمضان، جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال. اما به ما قول مساعد داده اند که در صورت استقبال از این نمایش در هفته اول، امکان دو اجرایی شدن نمایش در هفته دوم رخ دهد که امیدوارم این اتفاق عملی شود.

رشادت درباره شیوه روایت این اثر نمایشی توضیح داد: «تب تند ط» روایت رئالیستی از زندگی یک خانواده چهار نفره است که پسر بزرگ خانواده بعد از مرگ پدر 20 روز از خانه دور می شود و بعد از بازگشتش اتفاقاتی در خانه رخ می دهد. شیوه کارگردانی، بازی ها و نحوه نگارش متن به شکلی کاملا رئالیستی است اما ما در طراحی صحنه یک خانه را کاملا به شکل واقع گرایانه بازسازی نکردیم بلکه سازه ای طراحی شده و در آن از المانهای واقعی استفاده شده است.

این اثر نمایشی جایزه اکبر رادی را از هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از آن خود کرده و نامزد دریافت جایزه بهترین متن از سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش چشم انداز نیز شده بود. این نمایش درباره یک خانواده چهار نفره‌ است که بعد از فوت پدر دچار مشکلاتی شده و پنهان کاری‌های یکی از اعضا خانواده، باعث به وجود آمدن فاجعه‌ای در این خانواده می‌شود.

در نمایش «تب تند ط» که از 3 تیرماه به مدت 10 شب ساعت 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به مدت زمان 65 دقیقه اجرا می‌شود، بتول علی‌زاده میناب، داریوش رشادت، امیر اسفندیار و عاطفه جمالی بعنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند. امیر اکبری نیز طراحی صحنه این اثر نمایشی را بر عهده دارد.