سریال «گمشده در فضا» Lost in Space برای یک فصل دیگر تمدید شد.

پایگاه خبری تئاتر: نتفلیکس با ساخت سری سوم سریال درام ماجراجویانه، علمی تخیلی و خانوادگی «گمشده در فضا» موافقت کرد تا علاقه مندان به داستانهای خانواده رابینسون همچنان با آنان همراه باشند.

این سریال آمریکایی‌ بر اساس مجموعه ای با همین نام محصول سال ۱۹۶۵ ساخته شده ‌است و ماجراهای خانواده‌ای از پیشتازان فضایی در زمینه کلونی سازی را روایت می‌کند که سفینه شان از مدار خارج می‌شود. قصه سریال در سال ۲۰۴۶ میلادی روایت می شود؛ زمانی که سقوط شی آسمانی ناشناخته ای انقراضی را روی زمین ایجاد می کند و حیات بشری را مورد تهدید قرار می‌دهد. به همین دلیل دانشمندان تعدادی از فضاپیماهای تصاحب‌گر با نام مشتری یا همان ژوپیتر را با سرنشینانی شامل خانواده‌هایی منتخب، برای کلونی سازی در سایر دنیاها به فضا پرتاب می‌کنند. خانواده رابینسون نیز به عنوان عضو بیست و چهارم از چنین عملیاتی انتخاب شده‌است.

فصل دوم سریال در حالی به پایان رسید که شاهد جدا شدن فرزندان از والدینشان در یک سیستم ستاره ای دور افتاده بودیم. خانواده رابینسون متشکل از مولی پارکر در نقش مورین رابینسون، توبی استیونز در نقش جان رابینسون، همسر مورین و مامور سابق نیروی دریایی و فرمانده سفر فضایی، تیلور راسل در نقش جودی رابینسون بزرگترین فرزند خانواده، مینا ساندوال در نقش پنی رابینسون، دومین فرزند خانواده و مکسول جنکینز در نقش ویل رابینسون، کوچکترین فرزند و تک‌پسر خانواده رابینسون است.

فیلمنامه این سریال را که تاکنون ۲۰ قسمت از آن در قالب دو فصل ساخته و طی دو سال گذشته میلادی پخش شده، مت سازاما، ایروین آلن و بورک شارپ‌لس نوشته اند. فصل سوم قرار است سال ۲۰۲۱ پخش شود.

این سریال۷٫۳ از ۱۰ ستاره کاربران سایت IMDB را گرفته است و نامزدی در جوایز امی را در کارنامه اش دارد.