بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون قصد دارد اولین تجربه کارگردانی تئاتر را هم انجام دهد.

پایگاه خبری تئاتر: برایان کرانستون بازیگر برنده امی و گلدن گلوب که با «برکینگ بد» و «دنیای مالکوم» به شهرت جهانی رسید، با اولین تجربه کارگردانی تئاتری‌اش فصل نمایش ۲۱-۲۰۲۰ «گیفن پلی‌هاوس» را به پایان می‌برد.

بیست و پنجمین فصل نمایش گیفن پلی‌هاوس از ۸ سپتامبر ۲۰۲۰ شروع و تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ ادامه می‌یابد.

گیفن پلی‌هاوس یک کمپانی تئاتر است که سال ۱۹۹۵ توسط گیلبرت کیتس تأسیس شد. این کمپانی برای دو سالن این تئاتر به تولید نمایش می‌پردازد. این خانه نمایش در وست‌وود لس‌آنجلس واقع شده است.

نمایش هنوز بی‌عنوان کرانستون به عنوان نمایش پایانی این فصل متفاوت این خانه نمایش انتخاب شده است.

این بازیگر که دومین جایزه تونی را سال پیش برای اجرایش در نمایش «شبکه» دریافت کرد پیش از این کارگردانی اپیزودهایی از «برکینگ بد» و «خانواده مدرن» را برای تلویزیون انجام داده است.

کرانستون در این باره گفت این افتخار را داشته که سال ۲۰۰۶ در همین خانه نمایش با نمایش «خدای جهنم» برمبنای نمایشنامه‌ای از سم شپرد به کارگردانی جیسون آلکساندر روی صحنه برود. وی افزوده است ورود به دنیا کارگردانی تئاتر، تجربه‌ای است که پیش از آن کشفش نکرده است و وقتی به وی چنین پیشنهادی بشود نمی‌تواند از آن بگذرد. وی افزوده است: بسیار هیجان‌زده هستم که این شانس را به دست آورده‌ام.

کرانستون سال ۲۰۱۴ نخستین جایزه تونی خود را به عنوان بهترین بازیگر نمایش برای ایفای نقش پرزیدنت لیندون جانسون در نمایشی با عنوان «همه مسیر» در برادوی به دست آورد. این نمایش بعد به همین نام در اچی‌بی‌او در سال ۲۰۱۶ روی آنتن رفت. او برای «شبکه» جایزه لارنس اولیویه را هم برد.