سخنگوی شورای عالی اکران تاکید کرد تا زمان مشخص نشدن زمان قطعی بازشدن سینماها، شرایط اکران فیلم‌های نوروز ۹۹ قابل برنامه‌ریزی نیست.

پایگاه خبری تئاتر: علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای چگونگی اکران فیلم‌های نوروز ۹۹ بعد از پایان تعطیلی سینماها وجود دارد یا خیر گفت: تا زمانی که به‌صورت قطعی اعلام نشود سینماها تا چه زمانی تعطیل هستند، نمی‌توان برای اکران فیلم‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی بیان کرد: تا امروز هیچ اعلامی برای بازشدن سینماها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ما ارائه نشده است و امیدوارم این وزارتخانه و در کنار آن سازمان سینمایی، برنامه‌ریزی دقیقی برای این شرایط داشته باشند.

سخنگوی شورای عالی اکران تاکید کرد: باید افقی برای بازشدن سینماها داشته باشیم تا بتوانیم برای چگونگی اکران فیلم‌ها برنامه‌ریزی کنیم که متاسفانه هیچ‌کس نمی‌داند تعطیلی سینماها تا چه زمانی ادامه دارد.

وی بیان کرد: متاسفانه تعطیلی سینماها ضرر بزرگی را برای سینمای ایران به همراه داشت که هنوز هم نمی‌دانیم چگونه باید با این ضرر کنار آمد و آن را جبران کرد.

سرتیپی در پایان گفت: زمان بازشدن سینماها مشخص نیست به همین دلیل نمی‌توان برنامه ریزی دقیقی برای اکران فیلم‌هایی که روی پرده بودند و فیلم‌های اکران نوروز ۹۹ ارائه کرد.


منبع: خبرگزاری مهر