مهدی خادم دبیر و عضو هیات داوری خانه سینما در نوشتاری کوتاه درباره وضعیت سینما در دوران کورنا متنی را نوشت.

پایگاه خبری تئاتر: در این متن که با رسم‌الخط نگارنده منتشر می‌شود، آمده است: «هجدهم اسفند ۱۳۶۶ موشکباران بود که چهار روز سینما رو تعطیل کردیم، بعدش پنج روز سینما رو باز کردیم، تصورمون این بود که تموم شده ولی نه قضیه جدی بود.

با دستور وزارت ارشاد از ۲۶ اسفند ۶۶ دوباره سینماها تعطیل شد تا کی ؟ تا ۲۱ اردیبهشت ۶۷ (حدود دوماه). هیچ کدوم از سینماداران هم اعتراض نکردن که خسارت ما چی می‌شه اون موقع بیشتر سینماداران مقروض شده بودن و اینو خوب می‌فهمیدن که زمانه جنگه، البته هیچ گاه خسارتی هم به آنان داده نشد. حالا ۳۲ سال از اون موقع می‌گذره هنوز هم هستن سینماهایی که برای اداره خودشون مشکل دارن و باید بهشون توجه کرد اما سالن ها و پردیس‌هایی هستن که فروش یک ماه اونا کفاف هزینه یک سال‌شونو می‌ده اگه قرار شد به کسی خسارت داده بشه باید به مستحق‌اش داد. ای کاش الان عوامل تولید هم می‌تونستن برن تو خونه‌هاشون و کسی ازشون خسارت ترک کار نگیره»

موسس انجمن مدیران سالن‌های سینما در سال 1368، عضو هیات مدیره انجمن مدیران سالن‌های سینماها و عضو سابق هیات مدیره خانه سینما، عضو شورای عالی داوری خانه سینما و دبیر و عضو هیات داوری خانه سینما از سوابق‌ مهدی خادم در عرصه سینماست.