ساناز بیان از اجرای نمایش «مامان بد» در نیمه دوم سال ۹۹ خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: ساناز بیان نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های تازه اش گفت: مدتی است نگارش نمایشنامه «مامان بد» را به پایان رسانده‌ام و قصد داشتم آن را نیمه اول سال ۹۹ در تماشاخانه سپند به صحنه ببرم که با شرایط پیش آمده و تعطیلی اجراها و تماشاخانه‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا احتمالا اجرا تا نمیه دوم سال به تعویق می‌افتد.

وی درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی بیان کرد: این نمایش بخش دیگری از چندگانه‌ای است که با «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» آغاز و با «آبی مایل به صورتی» ادامه پیدا کرد و می‌توان گفت نمایش «مامان بد» بخش آخر این سه گانه است که مراحل پژوهش، تحقیق و نگارش آن مدتی به طول انجامید و انرژی زیادی نیز از من گرفت.

بیان یادآور شد: این نمایش به تجربه والد بودن و این که تا چه اندازه پدر و مادر بودن کار پیچیده‌ای است، می‌پردازد. «مادر بد» درباره تجربیات عاطفی است که خیلی از ما در زندگی از سرگذرانده ایم و به مساله مهمی چون مسئولیت پدر و مادر بودن اشاره دارد. 

نویسنده «هتلی‌ها» در پایان صحبت‌هایش درباره بازیگران نمایش توضیح داد: این نمایش چند بازیگر دارد که فعلا آیه کیان پور، مرضیه بدرقه و امین میری برای حضور در نمایش انتخاب و دعوت شده اند. همچنین نسرین ریاحی پور به عنوان پژوهشگر در کنار گروه حضور دارد که پیش از این در نمایش «آبی مایل به صورتی» نیز با هم همکاری داشتیم.


منبع: خبرگزاری مهر