تهیه‌کننده برنامه «مجله تئاتر» شبکه چهار از تعطیلی یک ماهه‌ی برنامه‌اش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: نیما دهقان گفت: چهارشنبه هفته جاری (چهارم تیر ماه) آخرین هفته‌ای است که «مجله تئاتر» به روی آنتن می‌رود. این برنامه به مدت یک ماه به خاطر ایام ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد شد و اولین چهارشنبه بعد از پایان ماه رمضان با ساختاری جدید مجددا به آنتن شبکه چهار بازمی‌گردد.

وی با اشاره به موضوع این هفته از برنامه «مجله تئاتر» یادآور شد: بحث پرداخت به مقوله فرهنگ با حضور علیرضا نادری - کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه - در سومین هفته متوالی به پایان می‌رسد؛ ضمن اینکه قرار است جدیدترین تئاتر علیرضا کوشک جلالی با حضور خودش در مقام کارگردان تئاتر نقد و بررسی شود.

دهقان در پایان با اعتقاد بر اینکه باید در برنامه‌های تلویزیون بیشتر به مقوله فرهنگ پرداخت، تأکید کرد: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال فرهنگ و اقتصاد نامیده شده است، ما در برنامه «مجله تئاتر» بیشتر به مقوله فرهنگ تکیه کردیم و در این زمینه بیشتر مدیران همواره اعلام کردند که مقوله فرهنگ را سر لوحه کارشان قرار خواهند داد در حالی که به نظر می‌رسد فعلا خیلی این مسئله جدی‌ گرفته نشده است. امیدواریم به مقوله فرهنگ حداقل در برنامه‌های تلویزیونی اشاره شود و به آن بیشتر پرداخته شود.