فیلم سینمایی «مثلث» از دسته فیلم‌های ژانر ترسناک و راز آلود است که تا مدت‌ها شما را درگیر خواهد کرد.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم سینمایی Triangle (به فارسی: مثلث) فیلمی در ژانر ترسناک است که نویسندگی و کارگردانی آن را کریستوفر اسمیت، کارگردان ناشناخته یا حداقل کمتر شناخته شده انگلیسی انجام داده است.

این فیلم سینمایی جایزه یا افتخار چشمگیری را نیز دریافت نکرده است اما می‌توان اآن را جزو دیدنی‌ترین آثار سال ۲۰۰۹ قرار داد. فیلمی که یک روند تکراری و دایره‌ای شکل را طی می‌کند و یک دور کامل شما را با ماجرا‌هایی که برای شخصیت‌های اصلی روی می‌دهد همراه می‌سازد.

داستان فیلم: داستان حول مسافران یک قایق در اقیانوس اطلس می‌گردد که وقتی با شرایط عجیب جوی برخورد می‌کنند، قایقشان متلاشی شده و از این رو به یک کشتی در همان نزدیکی پناه می‌برند. غافل از اینکه حوادث تلخ‌تری در انتظارشان است. یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم به نظر به عذابی دچار شده که باید یک داستان و رویداد تلخ را بار‌ها و بار‌ها تکرار کند و دوباره به جایگاه اول خود بازگردد. رویداد‌ها و حوادثی که شامل مرگ دوستانش می‌شود.

بازیگران: از بازیگران آن می‌توان به ملیسا جرج و لیام همسورث اشاره کرد. بازیگران دیگری نیز همچون جک تیلور، مایکل دورمن و ریچل کارپانی در این فیلم حضور دارند که با وجود نداشتن شهرت بازی چمشگیری را از خود نشان دادند.

فروش گیشه: این فیلم سینمایی علاوه بر بخش جوایز در بحث گیشه نیز نادیده گرفته شد. هزینه‌ای ۱۲ میلیون دلاری برای ساخت این فیلم شده بود و این در حالی است که فروش فیلم به کمتر از ۲ میلیون دلار رسید و یک آمار نا امید کننده در گیشه محسوب می‌شود.

امتیازی که از مخاطبان IMDb برای این فیلم ثبت شده عدد ۶.۹ از ده است که رقم خوبی محسوب می‌شود. ۸۰ از صد امتیاز این فیلم از نگاه منتقدان راتن تومیتوز است و متاکریتیک نیز به این فیلم نمره‌ی ۵۱ را برای فیلم ثبت کرده اند.