4 مقاله برتر سومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» از سوی هیأت داوران سمینار تقدیر شدند.

پایگاه خبری تئاتر: در سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» به پیشنهاد هیات علمی متشکل از قطب‌الدین صادقی، دیدالله آقاعباسی و رحمت امینی از چهار مقاله بدون اولویت تقدیر ویژه شد.

چهار مقاله «روش‌های دسترسی آسان به تئاتر کودک و نوجوان با بازی‌های نمایشی» اثر داوود کیانیان، «جایگاه مخاطب در 7 نمایشنامه کودک و نوجوان منتشر شده توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1391» نوشته هما جدیکار و لاله خسروی، «روند تبدیل متن آموزشی به نمایشنامه تعلیمی» نوشته سیدحسین فدایی حسین و «نگرش کودکان و نوجوانان به جشنواره بین‌اللملی تئاتر خیابانی مریوان» اثر تحسین مصطفی با حضور هیات علمی، عبدالرضا صادقی، محمد رستمی و صدیقه حسن‌زاده تقدیر ویژه شد.

همچنین، از تمامی پژوهشگرانی که در این سمینار مقاله ارایه دادند با اهدای لوح تقدیر قدردانی صورت گرفت. در این سمینار کتاب «گفتارها و نوشتارهایی از تئاتر کودک و نوجوان» معرفی و به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

سومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» سه‌شنبه 3تیر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب میزبان پژوهشگران و علاقه‌مندان بود.

محمد رستمی، مشاور مدیرعامل در امور مجلس، رضا قمرزاده، مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عبدالرضا صادقی، مشاور فرهنگی مدیرعامل کانون، مریم معترف، حسین مسافرآستانه، بهرام جلالی‌پور، حسین محب‌اهری، مریم معینی، فریده شیرژیان، حسن دادشکر، آناهیتا غنی‌زاده، منوچهر اکبرلو، روشنک کریمی، شهرام کرمی، مهدی قلعه و حسن دولت‌آبادی از جمله مدیران و هنرمندان حاضر در سمینار بودند.

سومین سمینار «نگاهی به تئاتر کودک و نوجوان امروز» با تمرکز بر تاثیرات کاربردی درام بر دنیای کودکان و نوجوانان و با هدف دستیابی به آخرین پژوهش‌های این حوزه تخصصی به کار خود پایان داد.