استودیو یونیورسال اعلام کرد که به دلیل ادامه دار شدن بحران ویروس کرونا تغییراتی را در تقویم اکران خود اعمال کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم اکشن و مهیج «هیچکس» با نقش آفرینی باب اودنکرک را از تاریخ ۱۴ اگوست ۲۰۲۰ به ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند) به عقب انداخت. این فیلم جدیدترین فیلم از اکران تابستان است که تاریخ اکران آن به دلیل ادامه دار شدن تعطیلی سینما‌ها در پی شیوع کرونا تغییر کرده است.

تمامی استودیو‌های اصلی هالیوود حداقل بخشی از محصولات خود را به عقب انداخته است. گروهی که شامل کمپانی‌های دیزنی با فیلم «گشت جنگلی»، سونی با «موربیوس» و «شکارچیان روح»، برادران وارنر با فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» و «در ارتفاع»، کمپانی پارامونت با فیلم «تاپ گان:ماوریک» و یونیورسال با «سریع و خشن ۹» می‌شود. این تغییرات نشان از آن دارد که استودیو‌ها انتظار ندارند که سینما‌ها برای چندین ماه به وضعیت عادی بازگردند.

اودنکرک که بیشتر برای بازی در سریال «افسار گسیخته» و «بهتره با سال تماس بگیری» شناخته می‌شود در فیلم «هیچکس» نقش آفرینی می‌کند. این فیلم توسط ایلیا نیشولر از روی فیلمنامه‌ای به نوشته دربک کولستاد کارگردانی شده است. کولستاد نویسندگی سه گانه معروف «جان ویک» را در کارنامه دارد.

یونیورسال همچنین اعلام کرد که فیلمی بدون عنوان به کارگردانی ام. نایت شایلامان که قرار بود در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ اکران شود، از تقویم اکران خارج کرده است. جزئیات زیادی از داستان این فیلم سینمایی منتشر نشده است، اما این پروژه ادامه همکاری شایلامان با کمپانی یونیورسال بعد از فیلم «شیشه»، «شکاف» و «ملاقات» محسوب می‌شود.