نمایش «به مناسبت ورود اشکان» کاری از پوریا کاکاوند از ۱۰ تیر ماه در سالن شهیدقشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «به مناسبت ورود اشکان» کاری از پوریا کاکاوند در سالن شهیدقشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که در بخش بازیگری مرد سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مورد تقدیر قرار گرفته است داستان فردی به نام اشکان است که پس از چهارسال تحصیل درمالزی به کشور بازگشته و خانواده او به همین مناسبت جشنی را فراهم کرده‌اند.

«به مناسبت ورود اشکان» از جمله آثاری است که حاشیه‌هایی را از زمان برگزاری جشنواره داشت، از جمله آن که بخشی از وسایل دکور این نمایش یک شب مانده به اجرا به سرقت رفت و ابتدا عنوان شد که وسایل داخل تئاتر شهر بوده‌اند،‌ اما پس از آن محسن حسن‌زادهف مدیر روابط عمومی وقت مجموعه این مسئله را تکذیب کرد و گفت:« این سرقت در داخل مجموعه تئاتر شهر صورت نگرفته و مجموعه هیچ مسئولیتی در قبال آن نداشته است. وسایل دکور این نمایش در هنگام انتقال به مجموعه در خارج از کارگاه دکور به سرقت رفته است.»

وحید آقاپور، مهسا ایرج‌پور، فراز سرابی، رامونا شاه، فرزانه شکوهی، خسرو شهراز، فاطمه فخرای، فربد فرهنگ، لادن نازی و وحید نفر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نمایش «به مناسبت ورود اشکان» از 10 تیر ماه به مدت 13 شب هر روز ساعت 19 در سالن شهیدقشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.