مهران امام بخش، بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: نمایش «شک» پس از پنج اجرا در نوفل لوشاتو به کرونا خورد که تصمیم داریم آن را مجدد در خرداد ماه به صحنه ببریم.

پایگاه خبری تئاتر: مهران  امام بخش کارگردان تئاتر سال گذشته نمایش شک را بر صحنه نوفل لوشاتو برد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا چند روز پس از اجرایش کار به تعطیلی کشید. این نمایشنامه نوشته پاتریک شنلی با بازی بهناز جعفری، شبنم فرشادجو، ندا عقیقی، مبینا روزبهانی و مهران امام بخش اجرا شد.

امام بخش گفت: ما جزو اولین گروه هایی بودیم که به خاطر کرونا اجرایمان را لغو کردیم، تنها 5 شب اجرا رفتیم و بقیه هم باقی ماند تا ببینیم امسال چه کار میتوانیم بکنیم.

وی با اشاره به مذاکراتش با مدیریت نوفل لوشاتو گفت: سالنهای خصوصی خوشبختانه با ما همکاری کردند و قرار شده اجراهای ما که به تعطیلی خورد اولویت در سال جدید داشته باشند ، البته اگر اجراها دو مرتبه جاری شوند که صحبت کردیم نیمه خرداد به صحنه برویم.

امام بخش اظهار داشت: من با تیم خودمان هم به توافق رسیدیم بچه های ما هم خیلی شلوغ نیستند و توانستیم هماهنگ کنیم.

وی درباره بازخورد این کار گفت: ما خوشبختانه استارت خوبی زدیم و در همان پنج اجرا هم سالنمان پر بود ولی دیگر شرایط اینطور شد و کار تعطیل شد.

این بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: من در این ایام تعطیلات نوروز در یک جشنواره مجازی بازیگری ، داوری کردم. جشنواره ای به نام «بازی خانه» که دبیرخانه اش در اراک است خیلی هم از آن استقبال شد و تا آخر فروردین هم برای ارسال کارها از همه کشور فرصت دارد.

امام بخش افزود: من پس از اجرای خودم ، سه کار را تا شهریور می بایست انجام می دادم دو نمایش در شهرزاد و یک کار هم در هتل اسپیناس بازی کنم که دیگر مشخص نیست چه اتفاقی بیافتد.

وی در پایان گفتک من خیلی نگران بچه های هم صنف خودم در این شرایط هستم به امید تشکیلات دولتی هم نمی توان بود و امیدوارم زودتر این بحران تمام شود تا اتفاقات خوبی بیافتد.


منبع: خبرگزاری فارس