تهیه کننده فیلم خوب بد جلف گفت: ما منتظر تشکیل دوباره جلسه شورای صنفی نمایش هستیم، تا ببینیم وضعیت کلی به چه صورت خواهد شد، بعد از تشکیل این جلسه می توانیم برای ادامه اکران برنامه ریزی کنیم. بدون شک خوب بد جلف در سالن سینما به اکران خود ادامه می‌دهد.

پایگاه خبری تئاتر: محسن چگینی تهیه کننده فیلم سینمایی «خوب بد جلف:ارتش سری» پیرامون احتمال اکران آنلاین این فیلم گفت: اکران آنلاین فیلم سینمایی «خوب بد جلف:ارتش سری» صحت ندارد و ما تصمیمی در قبال اکران اینترنتی این اثر نگرفته‌ایم. 

وی درباره صحبت‌های صورت گرفته درباره اکران آنلاین ارتش سری تاکید کرد: از همان ابتدا بحث ما بر سر این بود که ببینیم فیلم سینمایی «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با چه بازخوردی روبرو شده و چه اتفاقی برایش می‌افتد، تا بعد از پخش این فیلم درباره احتمال اکران آنلاین فیلم‌مان فکر کنیم. 

این تهیه کننده سینما درباره قاچاق آثار سینمایی افزود: متاسفانه فیلم خروج بعد از اکران آنلاین قاچاق شد و ما هم از ابتدا درباره اکران آنلاین از همین اتفاق می ترسیدیم. البته این را هم بگویم برخی فیلم‌ها برای سینما ساخته شده‌اند و باید آنها را تنها در سالن دید، خوب بد جلف فیلمی است که بهتر از تا در سالن در اختیار مخاطب قرار گیرد. 

وی درباره ادامه اکران فیلم ارتش سری افزود: ما منتظر تشکیل دوباره جلسه شورای صنفی نمایش هستیم، تا ببینیم وضعیت کلی به چه صورت خواهد شد، بعد از تشکیل این جلسه می توانیم برای ادامه اکران برنامه ریزی کنیم. بدون شک خوب بد جلف در سالن سینما به اکران خود ادامه می‌دهد.

چگینی درباره احتمال فروش موفق فیلم ارتش سری در اکران پس از بازگشایی سینماها خاطرنشان کرد: امید چیز خوبی است و ما هم به ادامه موفق اکران این فیلم امیدواریم، حال باید دید در چه زمانی می‌توان بهترین تاریخ اکران را برای ارتش سری پیدا کرد. 


منبع: خبرگزاری میزان