حسن فتحی که این روزها به یکی از گزینه‌های احتمالی دبیری جشنواره تئاتر فجر تبدیل شده است،اعلام کرد: به نظر من شخصی باید در سمت دبیری جشنواره تئاتر فجر قرار بگیرد که سابقه مدیریت در این حوزه را داشته باشد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان ضمن تایید پیشنهاد دبیری جشنواره فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی به وی گفت: از طرف مرکز هنرهای نمایشی برای دبیری جشنواره فجر پیشنهادی مطرح شد و مذاکراتی هم صورت گرفت اما من خدمت مدیران هم عرض کردم در شرایطی که این اولین سال برگزاری جشنواره در دوره مدیریت جدید است و با توجه به اینکه آقای طاهری در دوره قبل چند روز پیش از شروع جشنواره قبول مسئولیت کرده بودند پس بهتر است، دبیر جشنواره فجر از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند.

وی افزود: من حتی تعدادی از مدیران با تجربه تئاتری از جمله آقای بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را جهت دبیری جشنواره پیشنهاد کردم و امیدوارم که این عزیزان با قبول این مسئولیت بتوانند شرایط جشنواره فجر را سر و سامان داده و شاهد برگزاری جشنواره با کیفیت بالا باشیم.

حسن فتحی در انتها ضمن تاکید مجدد بر رد پیشنهاد دبیری جشنواره تئاتر فجر گفت: از مدیریت مرکز هنرهای برای این توجه سپاسگزارم و آماده ارائه هر گونه مشورتی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر فجر هستم.