مدیر پردیس سینمایی ارگ از احتمال تعطیلی دائمی سینماهای کم‌فروش به دلیل مشکلات اقتصادی گفت.

پایگاه خبری تئاتر: سپهر پهلوانی مدیر پردیس سینمایی ارگ درباره تداوم تعطیلی سینماها و زمان احتمالی بازگشایی آن‌ها به دلیل بحران کروناگفت: این امر به تصمیم مدیران سازمان سینمایی بستگی دارد ولی به نظر من تا زمانی که جان مردم در خطر است، بهتر است تعطیلی‌ها ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این که آیا تسهیلات حمایتی سازمان سینمایی برای سینماها جوابگوی خسارت ناشی از تعطیلی هست یا خیر، اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های زیاد یک سینما، فکر نمی‌کنم دردی را دوا کند. صاحبان آثار می‌توانند با انتشار محصول در سرویس‌های وی‌اودی بخشی از هزینه‌های فیلم را دربیاورند، ولی سینماداران چه کار کنند؟ به علاوه این که حقوق پرسنل و هزینه‌هایی مانند شارژ نیز برای سینماهای واقع در مجتمع‌های تجاری وجود دارد.

پهلوانی افزود: بعضی از سینماها هم هستند که در زمان عادی هم اکران خوبی نداشتند که این دسته ممکن است که با خطر تعطیلی دائمی مواجه باشند.

مدیر پردیس سینمایی ارگ درباره وضعیت سینماها پس از بازگشایی اظهار کرد: اگر بهترین فیلم‌ها هم اکران شود وقتی مردم نخواهند به سینما بیایند، هیچ اتفاق مثبتی نمی‌افتد. فعلا این ترس در جامعه هست که بخواهند در کنار همدیگر قرار بگیرند و فیلم ببینند.

وی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: باید کلا کرونا و ترس از بیماری از بین برود که مردم خود را راضی کنند که به سینما بیایند و فیلم ببینند.


منبع: خبرگزاری صبا