علیرضا کوشک‌جلالی از برگزاری کلاس‌های آنلاین نمایشنامه‌نویسی و اختصاص عواید مالی آن به خرید ماسک و اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: علیرضا کوشک‌جلالی (نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر) صبح امروز شنبه ۳۰ فروردین در برنامه «داخل گیومه» رادیو نمایش از برگزاری کلاس‌های آنلاین نمایشنامه‌نویسی و اختصاص عواید مالی آن به خرید ماسک و اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند خبر داد.

کوشک‌جلالی در این برنامه رادیویی که صبح امروز پخش شد، گفت: به خاطر اینکه بچه‌ها در این دوره کرونا که دوره بسیار سختی هم هست، مساله آموزش را فراموش نکنند و حواس‌شان از مساله کرونا به تئاتر معطوف شود، کلاس‌های آنلاین نمایشنامه‌نویسی را در شهرهای مختلف  برپا کرده‌ام.

این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر ادامه داد: در کنار آموزش، کارهای نمایشی هم با بچه‌ها انجام می‌دهم؛ هرچند که اجرای آنلاین تئاتر سرزمین جدیدی است که باید ببینیم به چه شکل و فرمی می‌توان کاری را در آن تولید کرد. داریم فعلا آزمون و خطا می‌کنیم تا شاید بشود به یک کار آنلاین اجرایی هم برسیم اما تمرکزمان فعلا روی آموزش در بخش‌های مختلف تئاتر است.

کوشک‌جلالی با اشاره به اینکه کلاس‌های آنلاین آموزش تئاتر را در قم و تبریز برگزار کرده و در تدارک برگزاری کلاس برای طبس و تهران و شهرهای دیگر است، گفت: قرار بر این شده تا از مجموع درآمد حاصل از دوره‌های آموزشی تهران، ماسک و انواع اقلام بهداشتی خریداری شده و برای مقابله با کرونا، به خانواده‌های نیازمند اهدا شود.