اعضای انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر همزمان با سالروز تولد زنده‌یاد گلزار محمدی، رییس فقید هیات مدیره این انجمن، نمایشگاهی از تصاویر عروسکی را به یاد او در فضای مجازی برگزار می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: امروز 7 اردیبهشت ماه سالروز تولد گلزار محمدی است؛ هنرمند تئاتر ، رییس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر و دبیر هیجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک که سال گذشته از دنیا رفت.
دوستان او در انجمن نمایشگران عروسکی در سالروز تولد این هنرمند نمایشگاهی را با نام «تصاویر جاودان» به یاد او در صفحه انجمن خود برپا می‌کنند که افتتاحیه آن امروز یکشنبه 7 اردیبهشت ماه است.
آنها در اعلان خود برای برپایی این نمایشگاه نوشته‌اند: «مفتخریم به اطلاع شما عزیزان هنرمند برسانیم هفتم اردیبهشت همزمان با زادروز دوست فقیدمان گلزار محمدی تصاویر عروسک‌ها دور هم جمع می‌شوند که به شادی یاد و خاطره او را زنده نگه دارند.
نمایشگاه تصاویر جاودان نمایش‌های عروسکی از امروز هفت اردیبهشت ماه در فضای اینستاگرام انجمن نمایشگران عروسکی آغاز به کار می‌کند تا جای خالی تئاتر را در این روزها پر کند.
دوستان و هنرمندان گرامی شما می‌توانید کماکان عکس‌های خود را ارسال نمایید. این عکس‌ها به مرور پست خواهند شد و نهایتا بصورت مجموعه‌ای دائمی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت .»
گلزار محمدی هنرمند تئاتر که بیشتر در زمینه تئاتر عروسکی فعال بود و قرار بود دبیری هیجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک را هم بر عهده داشته باشد، زاده 7 اردیبهشت سال 1356 و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد تئاتر بود. او کارگردانی چندین نمایش عروسکی چون «ملک جمشید و غول»، «تیبا و تیبوتی» و «پهلوان پنبه» را در کارنامه داشت. این هنرمند، از سال ۱۳۹۶ رئیس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر بود.
او اسفند سال 98 پس از مدتی مبارزه با بیماری سرطان و بستری شدن در بیمارستان، به خانه پدری‌اش در سنندج منتقل شد و بامداد روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه درگذشت و پیکرش در در قطعه هنرمندان بهشت محمدیه سنندج به خاک سپرده شد.