بهزاد صدیقی نویسنده، کارگردان و منتقد تئاتر گفت: در حال حاضر نمایش «نوه سفارش دادید؟» نوشته کارین خودی‌کیان با ترجمه آندرانیک خچومیان را تمرین می‌کنیم و قرار است این نمایش را نیمه اول آبان ماه در تئاتر شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان به مدت یک هفته اجرای عمومی کنیم.
 پایگاه خبری تئاتر: صدیقی گفت: : در این اثر عزت‌الله مهرآوران، فروغ قجابگلو و معصومه رحمانی بازی می‌کنند.

کارگردان نمایش «نوه سفارش دادید؟» درباره اجرای این اثر در ایران نیز گفت: در دوران مدیریت سید صادق موسوی در تئاتر شهر قرار بود این نمایش اجرای عمومی شود و با تغییر مدیریت فعلا اجرای عمومی آن در تئاتر شهر نامعلوم است اما اتابک نادری وعده داده است که در بهمن ماه، زمان قطعی را برای اجرای این نمایش در تئاتر شهر اعلام خواهد کرد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه تمرینات ما از تابستان آغاز شده بلافاصله پس از اجرای عمومی در کشور ارمنستان این نمایش را در تهران اجرای عمومی خواهیم کرد. در حال حاضر مشغول رایزنی با سالن‌های مختلف هستیم.

به گفته صدیقی «نوه سفارش دادید؟» درباره زندگی یک بازیگر زن میانسالی است که به تنهایی زندگی می‌کند، با آمدن نوه او پس از سالها دوری، اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد و رابطه او و نوه‌اش دچار تغییر و تحولات می‌شود.

وی افزود: گروه نمایش سپنپا دور دوم تمرینات خود را بعد از عید فطر برای اجرای در تئاتر شهر ایروان آغاز کرده است.