خانه هنرمندان ایران با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور برگزاری دو برنامه‌ هنری را به شیوه آنلاین تدارک دیده است.

پایگاه خبری تئاتر: خانه هنرمندان ایران متناسب با شرایط شیوع ویروس کرونا در هفته پیش‌رو دو برنامه هنری آنلاین را در حوزه سینما و تئاتر برگزار می‌کند. 

بررسی اوضاع سینمای ایران و پدیده‌ کرونا 

نشست وضعیت اکران سینماها پس از بازگشایی و تأثیر اکران آنلاین بر سیستم اکران سینما، به همت سینماتک خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی کیوان کثیریان برگزار خواهد شد، امیرحسین علم‌الهدی، غلامرضا موسوی و محمدحسین مهدویان حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را روز دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 رأس ساعت 18 در لایو اینستاگرام خانه هنرمندان ایران به نشانی @iranartistforum تماشا کنند.

سفرنامه اساطیر در خانه هنرمندان ایران

 سیاوش پاکراه، اساطیر یونان را در خانه هنرمندان ایران روایت می‌کند.

این نویسنده و کارگردان تئاتر، مجموعه داستان‌هاى اساطیر یونان باستان را در صفحه رسمی اینستاگرام و سایت خانه هنرمندان ایران منتشر خواهد کرد.

با توجه به اهمیت تاریخی شناخت اساطیر در هنر و به ویژه حوزه هنرهای دراماتیک، این نویسنده و کارگردان تئاتر که پیش از این نمایش‌هایی چون «لامپ»، «تریو بدون هارمونی»، «کوررنگی» و «من» را روی صحنه برده است، با مشارکت خانه هنرمندان ایران مجموعه روایت‌های اسطوره‌ای یونان را تحت عنوان اساطیر یونان روایت خواهد کرد.

این مجموعه در دو فصل 30 قسمتی  از تاریخ 14 اردیبهشت 1399 در صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان ایران و نیز سایت این مجموعه به نشانی  www.iranartists.org قابل دریافت خواهد بود.