حسين طاهري مدير كل مركز هنر هاي نمايشي، دعوت شهاب الدين حسين پور دانشچوي كارشناسي ارشد رشته نمايش دانشكده هنر و معماري را پذیرفت و در جلسه دفاع او با عنوان تبليغات در تئاتر حضور يافت.

پایگاه خبری تئاتر: حسین طاهری در پایان اجرای این پایان نامه گفت: خوشحالم كه به مقوله تبليغات در تئاتر پرداخته شده و مورد توجه اين پايان نامه است، چرا كه اگر فرض كنيم، ما ديگر پول نفت نداريم بايد تئاتر تعطيل شود؟ يا بايد كاري كرد كه تئاتر بدون وابستگي به چيزهاي ديگر سر پاي خود بايستد ؟

او در ادامه افزود به نظر من چراغي كه اكنون روشن است و ما امروز در اين سالن شاهد آن هستيم مسير خوبي است و بايد ادامه يابد تا تئاتر بتواند پول خود را از راه تبليغات درست و مهندسي شده در بياورد. مدير مركز هنر هاي نمايشي اضافه کرد : ما بايد كاري كنيم كه خانواده ها تئاتر را به عنوان يك نياز اساسي در سبد روزانه خود قرار دهند  و ديدن تئاتر را براي ارتقا فرهنگ و منش خود يك الزام بدانند. اوهمجنين گفت: اولين و بزرگترين مشكل در راه تبليغات كه براحتي هم قابل حل است، صدور مجوز اجراست،كه هميشه دو روز قبل از اجرا صادر مي شد. ما تصميم داريم، 3 ماه قبل از اجرا،مجوز اجرا را به گروه ها بدهيم تا فرصت كافي براي تبليغات و شناساندن نمايش خود به جامعه را داشته باشند. اودر پايان گفت:ما در حال تدوين برنامه اي هستيم تا بتوانيم كارگاه هاي آموزشي تبليغات در تئاتر را بصورت رايگان در سراسر ايران برگزار كنيم.

به گزارش سایت خبری تئاتر:  علاوه بر حسين طاهري،دكتر شهاب الدين عادل به عنوان استاد مشاور،ناصر باباشاهي به عنوان استاد راهنما،امير دژاكام به عنوان داور اول،دكتر سيمين اميريان به عنوان داور دوم و كتايون فيض مرندي به عنوان مدير گروه نمايش دانشكده هنر و معماري حضور داشتند