تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» از بهبودی وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان این پروژه خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)»  درباره آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه نویسنده کارگردان سینما و تلویزیون که اوایل اردیبهشت سال 98 دچار سکته مغزی شد گفت: «حال آقای شورجه خوب است و وضعیت جسمانیش نیز بسیار بهتر شده، از آنجایی که ویروس کرونا برای افرادی با سن و سال او خطرناک است مدتی می‌شود که او نیز مانند باقی مردم جهان در قرنطینه به سر می‌برد.»
این تهیه‌کننده درباره روند بهبودی شورجه عنوان کرد: «او به تازگی نوع تازه‌ای از فیزیوتراپی را شروع کرده که بسیار اثر بخش نیز واقع شده است. حال او بسیار خوب است، اخیرا باید جراحی زیبایی کوچکی در ناحیه جمجمه‌ انجام می‌داد که به خاطر ویروس کرونا به عقب افتاد. پیشرفت بهبودی او بسیار چشمگیر بوده و دکترها نیز از وضعیت جسمانی او راضی هستند .»
وی ادامه داد: «شورجه از لحاظ تمرکز، حافظه، تکلم و هوش بسیار دقیق عمل می‌کند و همین موارد تیم پزشکی را امیدوار کرده است همچنین از لحاظ حرکتی نیز به حدی رسیده است که می‌تواند بر روی عصا کارهایش را انجام دهد و قطعا به زودی بهتر نیز خواهد شد. »

به صورت جدی درحال پیگیری کارهای سریال «موسی (ع)» هستم
میرعلایی با اشاره به مجموعه تلویزیونی «موسی (ع)» تصریح کرد:«درباره این سریال با تلویزیون قرار داشتیم که پیش از عید روابط عمومی سیما فیلم درباره آن به مردم گزارش بدهد. این روزها به صورت جدی درحال پیگیری کارهای سریال «موسی (ع)» هستم، بخشی از کارها که دور کاری است و درحال انجام، بخش دیگری از آن نیز به خاطر شرایط جسمی آقای شورجه موقتا متوقف شده‌اند و به زودی حتما ادامه پیدا خواهند کرد.»
تهیه‌کننده سریال «موسی (ع)» با اشاره به ارتباط خود با جمال شورجه عنوان کرد: «تقریبا هر روز به صورت مستقیم با او دراتباطم و روزهایی که او را نمی‌بینم نیز تلفنی در ارتباطیم و کارهایمان را هماهنگ می‌کنیم حتی اگر کسی با شماره او تماس بگیرد هنوز بنده پاسخ می‌دهم زیرا برای مدتی تلفنش را به من سپرده است. »
میرعلایی خاطر نشان کرد: «امیدوارم این شرایط کرونایی هر چه زودتر از کل دنیا دور شود و برای مردم اتفاقات خوبی رقم بخورد، همچنین همکارانم که عده‌ای از‌ آن‌ها در منزل حوصله‌شان سر رفته بتوانند دوباره به کارشان باز گردند. »
وی ادامه داد: «در دوره پساکرونایی نیز هنرمندان باید عمیق‌تر و غنی‌تر به کارشان بپردازند، امیدوارم در این وقفه‌ای که برای کارمان ایجاد شد فرصت کرده باشیم دقیق‌تر به حرفه‌مان فکر کنیم و بهتر به کارهای رشته خودمان یعنی سینما و تلویزیون بپردازیم.»


منبع: خبرگزاری پانا