مدیرکل ارشاد استان کردستان با بیان اینکه فراخوان جشنواره تئاتر خیابانی مریوان تنظیم شده و طی 3 روز آینده منتشر خواهد شد، گفت: این جشنواره در زمان مقرر با قوت و قدرت برگزار خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کردستان در خصوص ابهامات موجود در برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار داشت: فراخوان جشنواره توسط اداره کل هنرهای نمایشی تنظیم شده و برای ما ارسال شده است. در حال حاضر چند مورد اصلاحی را بر فراخوان وارد دانستیم اما مشکلی نیست و فکر می کنم طی دو، سه روز آینده فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منتشر شود.

وی افزود: همچنین نحوه مشارکت مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل ارشاد کردستان در برگزاری این جشنواره همچون گذشته خواهد بود.

مدیرکل ارشاد استان کردستان برای بخش بین‌الملل نیز قرار شد یک نمایش حرفه ای در مریوان در مریوان حضور پیدا کند ضمن اینکه چند ورکشاپ با حضور اساتید بین‌المللی برگزار شود. زیرا در ادوار گذشته آثار بخش بین‌الملل بعضا قابل توجه نبوده‌اند به همین دلیل توجه و تاکید را بر کیفیت قرار دادیم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در زمان مقرر با قوت و قدرت برگزار خواهد شد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش فارس، جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان هرساله در مهر ماه با حضور گروه‌های مختلف داخلی و خارجی در شهر مریوان برگزار می‌شود اما هنوز فراخوان این جشنواره نیز منتشر نشده است.