نسیم ادبی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امسال برای بازی و کارگردانی در سه نمایش برنامه‌ریزی کرده بودم ولی با این شرایط کرونایی یک روز آینده را هم نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

پایگاه خبری تئاتر: «نسیم ادبی»، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: اولین کاری که قرار بود امسال کنیم نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی خودم بود که سال گذشته آن را انتهای بهار و ابتدای تابستان در تماشاخانه سپند به صحنه بردیم، قرار بود امسال این کار را مجدد اجرا کنیم.

وی در ادامه افزود: این نمایشنامه نوشته محمد مساوات است که نخستین بار در تئاتر شهر توسط خودش به صحنه رفته بود و متن خوبی است. «قصه ظهر جمعه» داستان خانواده‌ای است که در شب عقد یکی از خواهرها و در حالی که پدر خانواده در بستر بیماری به‌سر می‌برد، شرایط دستخوش تغییر می‌شود و شادی یک وصلت به تلخی بدل می‌شود.

ادبی با اشاره به اینکه برای هیچ یک از کارها هنوز قرارداد نبسته بودیم، گفت: ولی صحبت ها شده بود و تصمیم داشتیم امسال کارها را جلو ببریم که البته این اتفاق نیافتاد و فعلا هم باید صبر کنیم ببینیم شرایط به چه صورتی خواهد شد که اگر نشود هم برای سال بعد فکرش را میکنیم.

وی درباره دیگر نمایشنامه ای که تصمیم به بازی در آن داشته، گفت: نمایش دیگر هتلی های حمیدرضا آذرنگ است که آن را نیز سالها پیش اجرا کردیم. این نمایش سال 94 در ایرانشهر اجرا شد و در جشنواره فجر هم مجدد به صحنه آمد و جوایزی کسب کرد. «هتلی‌ها» داستان خانواده‌ای در میان جنگ ایران و عراق است که در کنار بحران رابطه با خانواده‌ای جنگ‌زده، خود دچار بحران می‌شود.

ادبی در پایان گفت: نمایش دیگر هم کاری بود که با سهراب حسینی تصمیم به اجرا داشتیم.

وی درباره پیش بینی اش از شرایط آتی تئاتر در سال 99 گفت: فعلا هیچ پیش بینی ندارم واقعا اصلا نمی دانم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.


منبع: خبرگزاری فارس