اعضای هیات‌ علمی فصل چهارم از دور نوین پروژه‌ «چهار فصل تئاتر ایران» اعلام شدند.

پایگاه خبری تئاتر: ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در مقام مؤسس و سرپرست پروژه‌ آموزشیِ ملیِ «چهارفصل تئاتر ایران» اعضای هیات‌ علمی فصل چهارم از دور نوین این پروژه‌ آموزش نمایشنامه‌نویسی برای علاقه‌مندانِ خارج از پایتخت را معرفی کرد.

آقاخانی در این باره عنوان کرد: فصل چهارم پروژه «چهارفصل تئاتر ایران» که فراخوان آن زمستان ۱۳۹۸ منتشر شد با نام «شهدای مقاومت» مورد استقبال هنرمندان ۱۰ استان از کشور قرار گرفت و با وجود تجمیع طرح‌های ارسالی از طرف نمایشنامه‌نویسانِ مقیم شهرستان‌ها و علاقه‌مندان نوقلمِ دور از پایتخت در زمان اعلام‌شده، به دلیل شیوع بیماری فراگیر کرونا به حالت تعلیق درآمد و برگزاری فصل چهارم به زمان مناسب‌تری موکول شد.

وی ادامه داد: اینک که مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری آمادگی خود را برای برگزاری کارگاه‌های فصلیِ این پروژه با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به دفتر مطالعات و پژوهش‌های این مرکز اعلام کرده است اعضای هیات‌ علمی فصل چهارم متشکل از آقایان رحمت امینی، مهرداد رایانی‌مخصوص و حبیب احمدزاده کار خود را آغاز کردند. کارگاه‌های این فصل پیش از پایان بهار برگزار خواهد شد.