پوران گلفام همسر زنده‌یاد فرهاد مهراد در پی حواشی به وجود آمده بر سر بازخوانی ترانه «کودکانه» توسط بنیامین بهادری متنی را منتشر کرده است.

پایگاه خبری تئاتر: پوران گلفام همسر زنده‌یاد فرهاد مهراد در پی حواشی به وجود آمده بر سر بازخوانی ترانه «کودکانه» توسط بنیامین بهادری متنی را منتشر کرده است.


پوران گلفام نوشته است: «برای اطلاع مردم سرزمین‌مان و آنان که فرهاد را دوست دارند: «در نوروز امسال در رسانه ملی! آهنگی به نام «کودکانه» (که بعدتر معلوم شد فقط نامش کودکانه بود) پخش شد. در همان ایام دوستانی تماس گرفتند و سوالاتی را مطرح کردند که مرا شگفت‌زده کرد. من تا آن روز حتی نام این خواننده را نشنیده بودم. تصور می‌کردم تلویزیون آهنگ فرهاد را با همان شعر و با صدای شخص دیگری پخش کرده، اما وقتی متن کلماتی که به جای شعر اصلی گنجانده شده بود را خواندم و دیدم که شعر و آهنگی چنان فاخر به چنین ابتذالی کشیده شده است، سخت شوکه شدم، به خصوص که خواننده مدعی است از من هم اجازه داشته است و امروز چنان بهت زده‌ام که به رغم اختلاف نظرهای بسیار با این دو هنرمند، صمیمانه کنار آنها ایستاده‌ام و معتقدم که علاوه بر آقایان قنبری و منفردزاده، این یک اهانت نابخشودنی به فرهاد هم هست، فرهادی که وسواس بسیار زیادی در مورد سوءاستفاده از حقوق معنوی آثارش داشت. و حرف آخر : من تا روزی که زنده‌ام در مقابل افرادی این چنین بی‌اخلاق خواهم ایستاد، به هر قیمتی.»

پوران گلفام