تماشاخانه «ایران تماشا» به منظور روشن نگه داشتن چراغ تئاتر در ایام کرونایی تصمیم به اجرای تئاترهای آن لاین در این تماشاخانه گرفته است.

پایگاه خبری تئاتر: فراخوان اجرای تئاترهای آن لاین تماشاخانه «ایران تماشا» با بلیت فروشی و بدون بلیت فروشی از سوی مدیریت این تماشاخانه اعلام شد.

امید اسدی مدیر تماشاخانه در گفت وگو با فارس گفت: سامانه ایران تماشا این قابلیت را دارد و می تواند به صورت آنلاین پخش نمایش داشته باشد و حال از همه گروه های نمایشی می خواهیم در صورت علاقه مندی و با توجه به شرایط کنونی تئاتر آنلاین بدون تماشاگر را از سر بگیرند.

وی در ادامه افزود: سامانه تیکت تماشا امکان فروش فیلم تئاتر و خرید بلیت های آنلاین را فراهم کرده است. هر یک از همکاران تئاتری اگر نمایش های با کیفیت و حرفه ای را در سه تا پنج اجرا آماده داشته باشند، در صورت علاقه می توانند در این فراخوان شرکت کرده و می توانند بازخورد مالی و معنوی خوبی داشته باشند

اسدی در پایان گفت: ایران تماشا از پنجم خرداد ماه هر شب ساعت 20 در بخش های سه اجرایی هفت نمایش را شروع به اجرای زنده بدون تماشاگر از طریق سایت www.tamashatheater.co  www.tamashatheater.company و http://live.tamashatheater.co/ خواهد داشت.