سرانجام بعد از 4سال انتظار، برق سه فاز اداره تئاتر وصل می‌شود و کولرهای این ساختمان استیجاری قابل استفاده می‌شوند.

پایگاه خبری تئاتر:  گرچه 4 سال از نقل مکان ساکنان اداره تئاتر به ساختمان اسیتجاری این اداره در خیابان «فرصت» می‌گذشت‌، کولرهای این ساختمان قابل استفاده نبودند چرا که مکان استیجاری اداره تئاتر به برق سه فاز مجهز نبود.

چندی پیش گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر عروسکی در نشستی دوستانه با مرضیه برومند –دبیراین جشنواره- مشکلات خود را مطرح کردند و یکی از این مشکلات گرم بودن سالن‌های تمرین اداره تئاتر بود که بچه‌های عروسکی را کلافه کرده بود.

بعد از طرح این مسایل ،‌ مرضیه برومند قول داد پیگیری لازم را انجام دهد تا این مشکل حل شود.

در همین راستا‌، برومند با مراجعه به اداره برق ناحیه فردوسی این قضیه را پیگیری کرد و مریم معترف مدیر اداره تئاتر نیز موضوع را با اداره کل هنرهای نمیاشی پیگیری کرد و بعد از پیگیری این دو هنرمند، روز گذشته 17 تیر ماه مقرر شد برق سه فاز اداره تئاتر وصل شود.

مریم معترف مدیر اداره تئاتر در این زمینه به ایسنا گفت: خوشبختانه روز گذشته مشکل برق سه فاز اداره تئاتر حل شد و با لطف و همراهی مهندس افشین طوسی‌، برق سه فاز بزودی نصب می‌شود.

او یادآور شد: درتمام این مدتی که در ساختمان استیجاری اداره تئاتر به سر می‌بردیم‌،کولرها غیرقابل استفاده بود و گروه‌های نمایشی تابستان‌ها ناچار بودند درگرمای هوا‌، تمرین هایشان را انجام دهند و حالا بعد از چند سال کولرهای اداره تئاتر قابل استفاده می‌شوند.

معترف همچنین اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر بودجه ساخت و ساز ساختمان اصلی اداره تئاتر در خیابان پارس تامین شود.

 4 سال پیش در اداره تئاتر در خیابان "پارس" بسته شد تا این ساختمان نوسازی شود. این اداره که اصلی‌ترین مکان تمرین گروه‌های تئاتری است‌، در این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سرگذاشته است.

حسین طاهری –مدیر اداره کل هنرهای نمایشی- در تازه‌ترین گفت وگوی خود با ایسنا اعلام کرد: ساخت و ساز اداره تئاتر منوط به تامین بودجه است و هرزمان بودجه تامین شود‌، ساخت و ساز آغاز می‌شود.

 در دولت قبلی و براساس دستور مستقیم سید محمد حسینی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه‌ای برای ساخت و ساز اداره تئاتر تصویب و پرداخت شد اما حمید شاه آبادی معاون امور هنری پیشین سال گذشته اعلام کرد امکان ساخت و ساز اداره تئاتر وجود ندارد و این ساختمان باید بازسازی شود اما آنچه در میان قابل توجه است،‌گم شدن بودجه‌ای است که برای ساخت و ساز تامین شده بود و به گفته حسین طاهری‌، این بودجه در خزانه وزارت ارشاد نیست.