احمد سلیمانی که پس از سه سال نمایش «یه کلیک کوچولو» را به صحنه می‌برد، گفت: در این سه سال به دلیل برخوردهای شخصی به این نمایش، شرایط اجرا داده نشد.

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان که نمایش‌اش را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد برد یادآور شد: ما این نمایش را سال 89 برای اجرا در بخش "چشم انداز" جشنواره تئاتر فجر ارائه دادیم و کارمان مورد بازبینی قرار گرفت و پذیرفته شد اما به دلیل برخی مشکلات و اختلاف سلیقه‌هایی که وجود داشت موفق به اجرا در جشنواره نشدیم.

او با بیان اینکه این نمایش نگاهی انتقادی به برخی مسائل اجتماعی دارد،یادآور شد: بعد از آن ما، پیگر اجرا عمومی نمایش شدیم تا اینکه آخرین‌بار زمان مدیریت آقای اتابک نادری با اجرای این کار در تئاتر شهر موافقت شد.

سلیمانی درباره مشکلات اجرا نشدن این اثر در طول سه سال گذشته تصریح کرد: مطمئنا سه سال دوری و کار نکردن یک کارگردان و گروهش باعث فراموشی و دلسردی می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: من با نویسنده این نمایش محمدرضا کوهستانی حدود 10 سال است که کار می‌کنم. وقتی متنی از نویسنده‌ای برای کار گرفته می‌شود و نمایش اجرا نمی‌شود، آن نویسنده دلسرد می‌شود چون می‌بیند هیچ تضمینی برای اجرا اثرش وجود ندارد.

این کارگردان درباره دلیل مخالفت با اجرا نشدن نمایش «یه کلیک کوچولو» گفت: کار ما چه در جشنواره و چه برای اجرای عمومی با برخوردهای شخصی مواجه شد‌، مثلا به من می‌گفتند تو شبیه فلان کارگردان کار می‌کنی که اصلا این موضوع واقعیت نداشت چون دلیلی نداشتند صرفا این حرف را می‌گفتند. امیدوارم که از این به بعد شاهد این برخوردهای سلیقه‌ای نباشیم.

سلیمانی با بیان اینکه در موضوع تغییری در نمایش‌اش اعمال نکرده است درباره برخی تغییرات در گروه بازیگری‌اش گفت: در گروه ابتدایی این نمایش آناهیتا همتی‌، مهران احمدی و افسانه چهره آزاد با ما کار می کردند و بعد از اینکه نتوانستیم اجرا برویم متاسفانه این دوستان دیگر نتوانستند ما را همراهی کنند و آرش دادگر‌، نازنین فراهانی و پریناز ایزدیار به عنوان جایگزین به گروه اضافه شدند.

این کارگردان درباره مضمون و فضای اجرایی نمایش‌اش توضیح داد: «یه کلیک کوچولو» فضای تقریبا رئالیستی دارد و برخی مسائل اجتماعی را به شکل انتقادی مطرح می‌کند،‌نمایش در سه اپیزود که در هرکدام یک شخصیت مرد و زن حضور دارند روایت می‌شود.

نمایش «یه کلیک کوچولو» از 31 تیر تا 24 مرداد در تالار قشقایی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی علیرضا محمدی‌،آزاده صمدی‌، آرش دادگر‌، نازنین فراهانی پریناز ایزدیار و مجید امیری به عنوان بازیگر حضور دارند.