بدون تردید در این سال‌ها هنر تئا‌تر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتربهترین هنر ایران هست، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کرد و چه نسل جدید، همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم.

پایگاه خبری تئاتر: ناصر تقوایی(نویسنده و کارگردان پیشکسوت سینمای ایران) شب گذشته(۲۰ تیر) با حضور در کارگاه نمایشی مجموعه تئا‌تر شهر به تماشای نمایش «یوبیتسومه» به کارگردانی نیما نادری نشست.

 نیما نادری(نویسنده و کارگردان نمایش «یوبیتسومه») بعداز پایان اجرا گفت: خوشحالیم که امشب میزبان استاد ناصر تقوایی هستیم و همین جا زادروزشان را تبریک می‌گوییم.

ناصر تقوایی نیز در جملات کوتاهی گفت: بدون تردید در این سال‌ها هنر تئا‌تر از همه گونه‌های هنری جایگاه و ارزش بهتری داشته است. تئاتربهترین هنر ایران هست، چه در نسل گذشته که آمدند و کار کرد و چه نسل جدید، همیشه شاهد تئاترهای درجه اول بودیم. آنقدرهمیشه نقش اجتماعی داشتند، که می‌توانم بگویم سینما در سایه تئاترما قرار گرفته است و سینما به شدت تحت تاثیر تئا‌تر ما است.

کارگردان «ناخدا خورشید» ادامه داد: شما اگر بازی‌ها و فیلم‌های خوبی در سینما می‌بینید، این‌ها را بچه‌های تئا‌تر انجام می‌دهند و یک بار دیگر این عقیده با تئا‌تر خوبی که دیدیم به من ثابت شد.

نمایش «یوبیتسومه» نوشته و کار نیما نادری هر روز ساعت ۲۱ با بازی مریم بوبانی، مهدی صباغی و معصومه رحمانی در کارگاه نمایش به صحنه می‌رود.