نیما دهقانی کارگاهی را با عنوان «کارگاه تئاتر مولتی مدیا و اجراهای چند رسانه‌ای» با تمرکز بر اجراهای محیطی برگزار می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  این هنرمند تئاتر درباره این کارگاه گفت: کارگاه تئاتر مولتی مدیا و اجراهای چند رسانه‌ای متمرکز بر دو بخش است، یکی استفاده از مولتی مدیا در تئاتر و دیگری استفاده از تکنولوژی در اجرا است.

وی ادامه داد: بخش اصلی این کارگاه بر روی اجراهای محیطی و اجرای تئاتر خارج از سالن تئاتر است.

این کارگردان درباره نتیجه این کارگاه آموزشی توضیح داد: در پایان قرار است با بچه‌هایی که در این کارگاه شرکت کردند چهار اجرای محیطی داشته باشیم که احتمالا این اجراها در کافه مترو و موزه هنرهای معاصر تهران خواهد بود.

این نمایشنامه نویس با بیان اینکه گزینش برای افرادی که قصد شرکت در این کارگاه را دارند وجود ندارد در عین حال تصریح کرد: در فراخوانی که اعلام شده است از بچه‌های تئاتری که درعرصه‌های مختلف نویسندگی کارگردانی ،‌ بازیگری‌، طراحی صحنه و ... فعالیت دارند دعوت شده است.

دهقانی اضافه کرد: در این کارگاه یکسری تیم‌های تخصصی تشکیل می‌شود که برای بعضی از این گروه‌ها از افرادی که در حوزه برنامه نویسی کامپیوتر تخصصی دارند و درعین حال علاقه‌مند به اجرا هستند دعوت شده است‌، چون تمرکز در بخشی از کارگاه براستفاده از کامپیوتر در اجرا ‌، پرفورمنس و همچنین اجراهای آنلاین است.

به گفته‌ دهقانی کارگاه آموزشی از 31 تیر ماه به مدت 10 جلسه فشرده در بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

این نمایشنامه نویس درباره فعالیت‌اش در عرصه نوشتاری گفت: نمایشنامه منوتلخک تا حدودی سه هفته آینده منتشر می‌شود و امکان دارد که مراسم رونمایی در باغ فردوس برای این نمایشنامه برگزار شود.