حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و ملوان بندر انزلی با توجه به وضعیت بیماری بهرام ریحانی هنرمند تئاتر کشور، بخشی از هزینه های درمان وی را برعهده گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و ملوان بندر انزلی و رییس پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در دیداری که با این هنرمند داشت درباره پرداخت قسمتی از هزینه های درمانی بهرام ریحانی گفت: خیلی خوشحالم که بهرام ریحانی را در بیمارستان ندیدم و امروز در خدمت این هنرمند ارزشمند در خانه خودش بودم.

وی در ادامه گفت: باعث افتخارم است که به عنوان فردی از اعضای جامعه به اهالی پر افتخار و زحمتکش تئاتر  کمک کنم. امیدوارم خانواده ارزشمند تئاتر را دیگر در این وضعیت نبینیم و کمتر درگیر مسائل این چنینی باشند.

بهرام ریحانی نیز در این زمینه گفت: خودم را مدیون تئاتر می دانم و تلاش کردم هیچ وقت از تئاتر دور نشوم. همیشه فعالیتم را در تئاتر ادامه خواهم داد و هرگز ناامید نمی شوم. خوشحالم که امسال در جشنواره تئاتر شهر حضور دارم. همچنین قصد دارم بعد از ماه مبارک رمضان اجرای ویژه ای با کمک موسسه خیریه محک در سالن اصلی تئاتر داشته باشم و تمام درآمد  آن را به کودکان سرطانی تقدیم کنم.

این هنرمند تئاتر یادآور شد: با اینکه دکترها وضعیت جسمانی ام را مطلوب نمی دانند، اما خودم شرایطی مطلوبی دارم و امید دارم که وضعیت جسمانیم به سمت بهبودی برود. از تمامی جوانان علاقمند دعوت می کنم که به من در  نمایشی که قرار است در جشنواره تئاتر ارائه بدهم، کمک کنند. این دوستان در صورت نیاز می توانند با من توسط ایمیل bahram_pantomime@yahoo.com در ارتباط باشند.

ریحانی در پایان صحبتهایش گفت: بهتر است بجای اینکه از وضعیت تئاتر گله کنیم تئاتر را به سمت پویایی سوق دهیم و با هم اندیشی مشکلات را رفع رجوع کنیم. هیچ وقت به دنبال مصاحبه های تند نبودم و همیشه سعی کردم هیچ جبهه گیری نسبت به  فردی یا مسئولی نداشته باشم.اما امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که هیچ جوانانی برای تهیه و تولید نمایش خود با مشکل روبرو نباشد. اهالی تئاتر می توانند با درایت به هم کمک کنند و مشکلات تئاتر را به حداقل ها برسانند.

در این دیدار علی صالحی بازیگر تئاتر و تلویزیون نیز حضور داشت.