تهیه‌کننده «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد تأکید کرد اکران آنلاین این فیلم‌ها بستگی به نظر محمدصادق رنجکشان به‌عنوان سرمایه‌گذار دارد.

پایگاه خبری تئاتر: جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما درباره پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: پروژه «بدون همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی در مرحله پیش تولید قرار دارد و با دریافت پروانه ساخت آن به زودی فیلم را جلوی دوربین می‌بریم.

وی بیان کرد: بی‌شک هنگام کار در این پروژه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم تا کمتر کسی در معرض ویروس کرونا قرار گیرد، به هر حال باید تولید در سینمای ایران از سرگرفته شود، چرا که همه صنایع فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: فیلم‌های «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی و «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی این روزها به صورت اکران آنلاین در اختیار عموم قرار گرفته است و به زودی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن نیز به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود.

نوروزبیگی در پایان گفت: اکران آنلاین «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی بستگی به نظر محمدرضا رنجکشان دارد و باید دید وی چه تصمیمی برای نمایش این ۲ فیلم می‌گیرد.


منبع: خبرگزاری مهر