پرویز پرستویی، قطب الدین صادقی و محمد عاقبتی شب گذشته، ۲۲ تیرماه از نمایش «قصر» کاری از آرمین جوان در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر دیدن کردند.

پایگاه خبری تئاتر: این اثر نمایشی که از جمله آثار برگزیده هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی است، اجرایش از 8 تیر با حمایت خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر در سالن استاد سمندریان آغاز شده است و تا کنون میزبان مخاطبان و هنرمندان زیادی همچون پرویز پرستویی، قطب الدین صادقی، رضا بابک، فرهاد مهندس پور، مسعود فروتن، شیرین یزدانبخش، فرهاد تجویدی، محمد عاقبتی و ... بوده است.

نمایش «قصر» نوشته و کاری از آرمین جوان است که قصه غریبه‌ای را روایت می‌کند که وارد دهکده‌ای نا‌شناس می‌شود، مقصد او مکانی است که به آن قصر می‌گویند. اهالی دهکده همچون مامورانی وظیفه‌شناس با ترفندهای گوناگون غریبه را از هدف‌اش دور می‌کنند.
در این نمایش که هر شب ساعت 19 در سالن استاد سمندریان اجرا می‌شود، بازیگرانی همچون؛ محمدرضا علی اکبری، الاهه بخشی، جعفر کرمانی، عطیه ترابی و مهدی کرمانی ایفای نقش می‌کنند.

لازم به ذکر است پس از اتمام نمایش‌های «قصر» و «ناصر سعیدطهرانی» دو نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی و «دورهمی زنان شکسپیر» به کارگردانی بهاره رهنما در سالن استاد سمندریان به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان به خرید اینترنتی نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir نسبت به خرید اینترنتی بلیط های نمایش ها اقدام و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.