سخنگوی شورای صنفی نمایش، هرگونه اظهار نظر درباره نام فیلم‌هایی که قرار است طی روزهای آینده اکران شوند، را کذب خواند.

پایگاه خبری تئاتر: غلامرضا فرجیگفت: اظهار نظرهای مختلفی درباره ۵ فیلم اکران نوروز و ۲ فیلم جدید همزمان با بازگشایی سینماها از ابتدای تیرماه در رسانه‌های مختلف مطرح شده که هیچ کدام صحت ندارد.

وی افزود: همچنان در حال صحبت با صاحبان دو فیلم خوب بد جلف ۲؛ارتش سری و شنای پروانه هستیم که در صورت رضایت نهایی این دو فیلم در ابتدای تیرماه اکران خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: البته باز هم تاکید می‌کنم همچنان چیزی در این باره مشخص نیست و در صورت تایید نهایی خبر موثق از طریق سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.

فرجی درباره فیلم‌هایی که اظهار تمایل برای اکران از ابتدای تیرماه داشته‌اند نیز گفت: این آثار برای اکران دوم و بعد از بازگشایی ابتدی تیرماه است و در آن زمان شرایط فیلم‌ها بررسی و تصمیم گیری درباره آنها خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که از اول تیرماه ۷ فیلم اکران می‌شوند که شامل ۵ فیلم که از اسفند اکرانشان متوقف شد و ۲ فیلم جدید هستند که سخنگوی شورای صنفی نمایش این خبر را رد کرد.

روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته بود که اکران ۶ فیلم شنای پروانه، لامینور، لاله، بازیوو، پسرکشی، زن‌ها فرشته‌اند و خوب، بد جلف ۲ برای اکران نوروز مشخص شده بود که سینماها تعطیل شد و بعد از چند بار تمدید تعطیلی در سال گذشته حالا قرار است در نخستین روز تابستان امسال دوباره بازگشایی شود. 


منبع: خبرگزاری ایرنا