نویسنده مجله رولینگ استون در مقاله‌ای خواستار لغو نمایش یک سریال مشهور آمریکایی برای تصویری که از پلیس ارایه می‌دهد، شد.

پایگاه خبری تئاتر:  ۲ سریال به شدت محبوب آمریکایی یعنی «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» و «Dukes of Hazzard» تبدیل به جدیدترین پروژه‌هایی شده‌اند که بعد از شدت گرفتن جنبش «زندگی سیاهپوستان مهم است» زیر سوال رفته‌اند.

ای‌جی دیکسون نویسنده مجله رولینگ استون در مقاله‌ای خواستار این شد که نمایش جدیدترین فصل «نظم و قانون» لغو شود چون شخصیت الیویا بنسون در این سریال پلیسی است که همیشه و تحت هر شرایطی به عنوان یک پلیس بسیار خوب به تصویر کشیده می‌شود.

ماریسکا هارگیتای ۵۲ ساله به مدت ۲۱ فصل در شبکه ان‌بی‌سی در نقش شخصیت کاپیتان بنسون ظاهر شده است.

جنبش سیاهپوستان و اعتراض‌ها و راهپیمایی‌ها علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا همچنین باعث شده آمازون پرایم در نظر بگیرد که سریال «Dukes of Hazzard» را به خاطر استفاده نمایشی از پرچم ایالت‌های موتلفه آمریکا لغو کند.

این سریال اکشن و کمدی داستانش را در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی به تصویر می‌کشد و درباره ۲ پسرخاله به نام‌های بو و لوک دوک است که در مناطق روستایی جورجیا زندگی می‌کنند. در این سریال به شدت از تصویر پرچم آمریکا استفاده می‌شود و روی سقف ماشینی قرار دارد که خیلی به نمایش درمی‌آید و به افتخار جنرال لی، رهبر نیروهای موتلفه در جنگ داخلی آمریکا نام‌گذاری شده است.

حالا گفته می‌شود آمازون با احتمال وجود محتوایی در این سریال که ممکن است توهین‌آمیز تلقی بشود، در نظر دارد نمایش آن را لغو کند. این سریال طی چهار فصل در ۱۴۷ اپیزود پخش شده است.

خواست‌های جنبش سیاهپوستان پس از قتل جورج فلوید توسط پلیس آمریکا باعث شده تا به حال نمایش سریال‌های «پلیس‌ها» و «لایو پی‌دی» که ۲ سریال محبوب پلیسی هستند، کنسل شوند و همچنین فیلم‌هایی مانند «بر باد رفته» به خاطر نمایش بد از چهره آفریقایی آمریکایی‌ها مورد انتقاد قرار بگیرند. اچ‌بی‌او مکس بعد از مرگ جورج فلوید این فیلم را از نمایش‌های خود حذف کرد.

دیکسون در مقاله خود برای رولینگ استون نوشت که شخصیت الیویا بنسون بهترین پلیس ممکن است و تمام کیفیت‌هایی را دارد که مردم آرزو می‌کنند پلیس داشته باشد. او گفت به همین دلیل است که نمایش سریال باید لغو شود چون بنسون پلیسی نیست که لازم باشد تغییرات بنیادی داشته باشد، چون هیچکس نمی‌خواهد بنسون تغییر کند، ولی پلیس این قدر خوب نیست.