همایون غنی‌زاده قصد دارد در دوران از سرگیری فعالیت‌های تئاتری و برای تابستان سال جاری، نمایش «ددالوس و ایکاروس» را با حضور نوید محمدزاده و بهرام افشاری روی صحنه ببرد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «ددالوس و ایکاروس» به کارگردانی همایون غنی‌زاده یکی از مطرح‌ترین اجراهای ۱۵ سال گذشته تئاتر ایران بوده که چندین بار بر صحنه تئاتر تهران اجرا شده و در فستیوال معتبر «باربیکن» لندن و همچنین کشور آلمان نیز روی صحنه رفته و مورد استقبال قرار گرفته است.

نکته قابل توجه درباره اجرای نمایش «ددالوس و ایکاروس» کپی‌برداری یک گروه تئاتر انگلیسی از این اثر و اجرای آن در کشور انگلستان بود که با اقدام قانونی گروه ایرانی اجرای آن متوقف شد.

غنی‌زاده قصد دارد در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش «ددالوس و ایکاروس» را بار دیگر و این بار در تابستان سال ۹۹ روی صحنه ببرد.

در اجرای جدید این اثر نمایشی قرار است نوید محمدزاده و بهرام افشاری به ایفای نقش بپردازند.

محمدزاده و افشاری که در یک بازه زمانی فعالیت خود در عرصه بازیگری حرفه‌ای تئاتر را آغاز کردند، توانستند کارنامه موفقی را در تئاتر به خود اختصاص دهند. این ۲ بازیگر در بازیگری عرصه تصویر نیز به موفقیت‌های خود ادامه داده‌اند.

نوید محمدزاده و بهرام افشاری پیش از این در نمایش «دیابولیک رومئو و ژولیت» به کارگردانی آتیلا پسیانی و «مرد بالشی» به کارگردانی علی سرابی همبازی بوده‌اند.

همایون غنی‌زاده و بهرام افشاری نیز پیش از این در نمایش «می‌سی‌سی پی نشسته می‌میرد» به کارگردانی غنی‌زاده با هم همکاری داشته‌اند.

غنی زاده قصد داشت در بهار سال جاری نمایش «کالیگولا» را در تالار وحدت روی صحنه ببرد که به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده کرونایی، این نمایش به صحنه نرفت.