حمید ابراهیمی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: تا به حال که تئاتر تعطیل بود و از این پس که بازگشایی شود باز هم دغدغه اعتماد مخاطب برای ورود به سالن‌های نمایش همچنان باقی خواهد بود.

پایگاه خبری تئاتر: «حمید ابراهیمی»، بازیگر و کارگردان تئاتر سینما و تلویزیون گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا سالن‌ها در چند ماه گذشته تعطیل بوده و همه در جریان هستند هنوز هم بخش اعظم تئاتر تعطیل است هر چند که گفته‌اند سالن‌ها بازگشایی می‌شوند اما بعید می دانم تماشاگر از کارها استقبال زیادی کند.

وی در ادامه افزود: همان روزهای سلامتی هم تماشاگر به سختی به سالن‌ها می‌آمد چه برسد به الان که مردم می‌ترسند دچار ویروس بشند حال باید دید این معضل چطور رفع شدنی است.

ابراهیمی درباره فعالیت‌های خودش در ایام قرنطینه گفت: ما هم در این چند ماه تنها کاری که انجام دادیم،‌ نوشتن متن بود خوشبختانه سه متن برای اجرا آماده کردم که اگر خدا بخواهد و شرایط فراهم شود، حتما به اجرا خواهم رفت.

وی با اشاره به اینکه مسئله سالن از یک سو و پیدا کردن حامی مالی نیز مبحث دیگری است، گفت: اگر اسپانسر خوبی پیدا شود در صورت رایزنی یکی از این نمایشنامه‌ها را به صحنه خواهم برد.

وی درباره اولویت بندی کارهایش گفت:‌هر سه نمایشنامه‌های آماده اجرا هستند اما «کمان ابرو» برایم اولویت بیشتری دارد.

ابراهیمی اظهار داشت: این نمایش یک کار حماسی منظوم و اسطوره‌ای است، نویسنده و کارگردانش خودم خواهم بود و تلاش دارم از سه بازیگری که در گروه کُر فعال بودند،‌ استفاده کنم. نمایشنامه درباره سه زن است که دنبال یک مرد می‌گردند، در واقع اوضاع آشفته‌ای که پشت درب‌ها دشمن کمین کرده و مسائل دیگر نیز در آن مطرح است.


منبع: خبرگزاری فارس