نمایش موزیکال ˝راکی˝ نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت در برادوی موفق باشد و ماه اوت زودتر از موعد تعیین‌شده به اجرای خود پایان می‌دهد.

پایگاه خبری تئاتر: این موزیکال پرهزینه که از روی فیلمی برنده اسکار با بازی سیلوستر استالونه ساخت شده، شش ماه پس از آغاز اجرا در برادوی به کار خود پایان می‌دهد.

"راکی" که استالونه خود یکی از نویسندگان نمایشنامه آن بود، ماه مارس در "وینتر گاردن تیه‌تر" در نیویورک افتتاح و با واکنش متفاوت منتقدان روبرو شد.

یک منتقد نوشت: هر شکوه و شکایت درباره نواقص موزیکال "راکی" جای خود را به حیرت ناشی از 20 دقیقه پایانی این نمایش می‌دهد که بسیار تماشایی است.

"راکی" 17 اوت پس از 28 پیش‌‌اجرا و 188 اجرای عادی به پایان می‌رسد.

خبر پایان پیش از موعد نمایش "راکی" درست یک روز پس از آن اعلام شد که سازندگان نمایش موزیکال "Holler If Yak Hear Me" - شامل ترانه‌هایی از توپاک شاکور خواننده رپ - نیز اعلام کردند اجرای این نمایش در برادوی به پایان می‌رسد.

داستان "راکی" سال 1975 در فیلادلفیا روی می‌دهد و درباره یک مشت‌زن آماتور است که به شکلی غافلگیرکننده در مسابقات سنگین‌وزن به موفقیت دست پیدا می‌کند.

این موزیکال اولین بار نوامبر 2012 در هامبورگ در آلمان روی صحنه رفت و واکنش‌ها به آن عموما مثبت بود.

توم گایر در اینترتینمنت ویکلی آن را "یک ناک‌اوت فنی" نامید و مریلین استاشو در ورایتی از آن به عنوان "یک قطعه نمایشی عالی" یاد کرد.

با این حال، موسیقی "راکی" که ساخته استفن فلاهرتی و لین آرنز با عباراتی چون "غیرتوصیفی" و غیرضروری" مورد انتقاد قرار گرفت. فلاهرتی و آرنز همان تیمی هستند که برای نمایش برنده جایزه تونی "رگتایم" ترانه و موسیقی نوشتند.

«راکی» را الکس تیمبرز کارگردانی کرده است. کلی دیواین طراح رقص و استیون هاگت طراح صحنه‌های مبارزه در نمایش هستند و متن نمایش اقتباسی از کتاب تامس میهن است.

استالونه فیلمنامه‌نویس و ستاره فیلم سینمایی "راکی" است که سال 1976 روی پرده سینماها رفت. او برای "راکی" که فیلمی درباره راکی بالبوا مشت‌زن فیلادلفیایی است، نامزد اسکار بهترین فیلمنامه شد. "راکی" سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان را دریافت کرد.